کد خبر: ۸۷۹۳۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۰۲ آبان ۱۳۹۱

ناس مواد مخدری که از ایام قدیم همه آن را به عنوان ماده ای منفور و کثیف می شناختند ،این بار در بسته بندی جدید و فریب دهنده در بازار جولان می دهد و جوانان را تهدید می کند.

ناس بدون شک یکی از کثیفترین مواد مخدر در جهان محسوب می شود و در رده اول عوامل بروز سرطان دهان و لثه قرار دارد اما مصرف این ماده مخدر نیز متاسفانه این روزها  آسان و در دسترس است.

این ماده توهم زا از برگ درختی به نام "بتل" تولید می شود و در واقع برگ خشک شده همین درخت است، مصرف این ماده در افغانستان، پاکستان، بنگلادش، اندونزی و چین در بین مردمان فقیر رشد یافته است.

برنامه ریزی دشمن در رواج مواد مخدر و روی آوردن آنها به مواد مخدر صنعتی که آگاهی چندانی از آنها در بین مردم وجود ندارد هربه ای است تهدید کننده که پیش از این هم در خصوص مخدرهایی چون اکس و شیشه شاهد آن بودیم.

چندی قبل مافیای مواد مخدر که پی برده بود مردم از نام حشیش هراسان شده اند و حتی معتادان نیز به دلیل شدت آلودگی این مواد سعی دارند از آن استفاده نکنند نام حشیش را با کمی غلظت بیشتر به شیشه تغییر داد و همین امر موجب ایجاد موجی جدید از معتادان شد که به مصرف شیشه روی آوردند غافل از اینکه معتاد به شیشه در 90 درصد موارد دیگر راهی برای رهایی از این ماده مخدر به شدت مرگبار ندارد و تنها با یک بار استفاده فرد معتاد می شد و در مدت کوتاهی با حمله این مواد به سیستم عصبی فرد به مرده ای متحرک تبدیل می شد.
 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها