کد خبر: ۸۷۷۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم بعد از بازي با ارسال يك پيام كوتاه براي علي كريمي، او را هم در شادي اين پيروزي سهيم و شريك كرده است
علی کریمی
اوکی

سايت گل- بعد از پيروزي 2-0 پرسپوليس در مقابل راه‌آهن يكي از نكات جالبي كه در مصاحبه‌هاي بازيكنان سرخپوش ديده مي‌شد نام بردن آن‌ها از علي كريمي بود. اغلب پرسپوليسي‌ها ازجمله مهرداد پولادي، مهدوي كيا و... جاي علي كريمي را در اين پيروزي شيرين خالي كرده و ابراز اميدواري كردند كه او هر چه زودتر به جمع يارانش بازگردد.

اما خبر جالب‌تر اين است كه مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم بعد از بازي با ارسال يك پيام كوتاه براي علي كريمي، او را هم در شادي اين پيروزي سهيم و شريك كرده است. محمد رويانيان ضمن تبريك برد پرسپوليس به علي كريمي، اين نكته را يادآور شده كه او هم مثل همه بازيكنان پرسپوليس در اين برد سهيم بوده است.

حال بايد ديد اين اتفاقات مي‌تواند به بهبود روابط طرفين و بازگشت كريمي كمك كند يا نه. اين در حالي است كه گفته مي‌شود علي كريمي قصد دارد با خداحافظي از باشگاه پرسپوليس اين ماجرا را به شكل غيرمنتظره‌اي به پايان برساند! اخبار تكميلي در اين خصوص را مي‌توانيد تا لحظاتي ديگر در سايت گل بخوانيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها