کد خبر: ۸۷۷۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
جانواریو با گذاشتین پیغامی در فیس بوک از هواداران استقلال بابت غیبت در بازی تراکتورسازی عذرخواهی کرد اما به این نکته هم اشاره داشت که استقلال به تعهدات خود در قبال او عمل نکرده
ذوب آهن استقلال
ok

سایت گل-  ظاهرا بعد از اعلام خداحافاظی فابیو جانواریو در صفحه شخصی اش  دریکی از شبکه های اجتماعی،باشگاه استقلال در رابطه با این موضوع دچارنگرانی های جدی شده و در این راستا معاون ورزشی باشگاه از مدیر برنامه های جانواریو خواسته تا هرچه سریعتر در باشگاه حضور یابد و درباره  وضعیت این بازیکن گفت وگو کند.

 علی امیری که درغیاب فتح اله زاده بخشی از امور باشگاه را انجام می دهد  و پیگیر مسائل مالی مربوط به بازیکنان است طی تماسی با مدیر برنامه های جانواریو از وی خواست تا در محل باشگاه استقلال حضور یابد.


 جانواریو با گذاشتین پیغامی در فیس بوک از هواداران استقلال بابت غیبت در بازی استقلال و تراکتورسازی عذرخواهی کرد اما به این نکته هم اشاره داشت که استقلال به تعهدات خود در قبال او عمل نکرده است.

 گفته می شودمسوولان استقلال از اینکه وی در فیس بوک پیغام گذاشته ناراحت هستند و از مدیربرنامه هایش خواسته اند تا به باشگاه بیاید و اگر حرفی هست،رو در رو گفته شود.

البته احتمالااین گفت وگوی رودرو در جهت راضی کردن فابیو برای بازگشت انجام خواهد شد چرا که در هر صورت باشگاه به تعهدات مالی اش در قبال این بازیکن عمل نکرده وحتی اگر نفراتی مثل عمران زاده،برهانی،اکبرپور و... در قبال این بی پولی ها معرفت به خرج داده و باز هم صبر کنند این بی پولی ها برای بازیکنان خارجی بی معنی است  و تا پول به دست شان نرسد از مواضع خود کوتاه نمی آیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها