کد خبر: ۸۷۷۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
فاطمه هاشمی:
فاطمه هاشمی رفسنجانی خدمات مهدی و فائزه هاشمی به کشور را "بی نظیر" توصیف و از بازداشت آنان انتقاد کرد.
جهان ، دختر ارشد آقای هاشمی‌رفسنجانی در گفت وگو با یک روزنامه حامی خانواده اش، با بیان اینکه مهدی و فائزه فعلا سپر ما شدند، درباره خواهرش گفت: شوهر فائزه بعد از ملاقات در زندان به شوخی می‏گفت که من تاکنون فائزه را تا این اندازه خوشحال ندیده بودم!
 
رئیس سابق دانشگاه آزاد گفته بود که ماموریتی به مهدی هاشمی برای رفتن به خارج از کشور نداده اما فاطمه هاشمی در این گفت وگو ادعا کرده است که "مهدی برای سرکشی به وضعیت دانشگاه‌های آزاد خارج از کشور از ایران بیرون رفت. مهدی گزارش‏های خوبی هم از این سفرها تهیه کرد و برای هیات امنای دانشگاه آزاد فرستاد و برای برخی اقدامات راهنمایی انجام داد."
 
وی درباره قشقرقی هم که در زمان ورود مهدی هاشمی به فرودگاه از سوی برخی نزدیکانش به راه افتاده بود، به بی اطلاعی از وضعیت برادرش در آن ساعات اشاره کرد، گفت: (از فرودگاه) آمدیم بیرون که مصادف شد با حضور خبرنگاران و من آنجا از روی عصبانیت صحبت‏هایم را کردم تا نشان دهم همیشه قرار نیست خانواده‌ هاشمی ساکت باشند و به هر حال ما برای خود این حق را قائل هستیم.



خدمات مهدی و فائزه بی نظیر بود

فاطمه هاشمی در تلاش برای تبرئه برادر و خواهرش از اتهامات موجود گفته است: مهدی و فائزه که الان در زندان هستند به این مملکت خدمت کرده ‏اند. مهدی کاری که در ارتباط با سازه‌های دریایی کرد بی‌نظیر بود، اولین سازه‌های دریایی را مهدی در سنین جوانی طراحی کرد که در جنوب ساخته شد. بهینه‌سازی سوخت را مهدی بنیانگذاری کرد و این کار کوچکی نیست. فائزه زیر بنای ورزش بانوان را که امروز این همه به آن افتخار می‏کنند را پایه‌ریزی کرد. آن هم با آن جوی که نسبت به ورزش بانوان وجود داشت. 

 ما خیلی پولدارتر از این بودیم

فاطمه هاشمی همچنین درباره ثروت خود و اعضای خانواده اش عنوان کرد: ما خیلی پولدارتر از این بودیم. پدر من حدود یکصد قواره زمین در سالاریه قم داشت و همه را داد به طلاب و نیازمندان. یک مقداری از آنها را به ما داد. وضع ما هم بد نیست، به هر حال همسر من دندانپزشک است و بقیه خانوده هم همه تحصیلکرده و دارای مشاغل خوب هستند. 
 
همیشه انقلاب مثل بچه پدرم بود
 
دختر آقای هاشمی با بیان اینکه "همیشه برای ما باعث افتخار بود که پدرمان آدم بزرگی است"،‌ عنوان کرده است: بعد از انقلاب هم پدرم کارهای بزرگی را برای این انقلاب انجام داد و همیشه انقلاب مثل بچه او بود. یادم هست وقتی که قبل از انقلاب ما را به خارج از کشور برد به ما گفت من فقط پدر شما نیستم، پدر تمام بچه‌های ایران هستم و این کارهایی را هم که انجام می‏دهم برای همه آن بچه‌هاست.ژ
 
برای پدر من فرقی نمی ‏کند راسا وارد شود یا در کنار یک رئیس‌جمهور باشد
 
فاطمه هاشمی در ادامه درباره فعالیت های انتخاباتی پدرش نیز که این روزها در پی طرح موسوم به "دولت وحدت ملی" است، اظهار داشت: برای پدر من فرقی نمی‏کند راسا وارد شود یا در کنار یک رئیس‌جمهور باشد. ایشان اگر یک رئیس‌جمهور قوی در مملکت باشد او را حتما کمک خواهند کرد. به شرط آنکه به برنامه‌ها و طرح‏های موجود برای برون رفت از این اوضاع بهای لازم داده شود.
 
وی پدرش را "سرمایه انقلاب" توصیف و ادعا کرد: همانطور که پدر من در زمان جنگ این کشور را نجات داد، رفت و با حضرت امام (ره) صحبت کرد و گفت دیگر نمی‏توانیم ادامه دهیم، همانطور که بعد از جنگ کشور را خوب مدیریت وبه سمت آبادانی سوق دادند، امروز هم می‏تواند مسائل کشور حل وروی ریل اساسی بیاورند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱۴
۸
منظورتان جام زهر است ديگر
پاسخ
بیدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱۵
۹
بله! بی نظیر بود منتهی در راستای منافع آمریکا و اسرائیل!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱۷
۸
خوشحالی فائزه بی دلیل نیست . خدارحم کند به ملت با نقشه هایی که در سردارند این جماعت!
این زمینها که می فرمایید همونهایی نیست که یکی از آقایون روحانی می گفتند ابتدای انقلاب که مصادره ای بوده به ایشان هم پیشنهاد داشتن! این زمینها داده شده و پس از امتناع ایشان آقای هاشمی ابراز علاقع برای داشتن آنها کرده ونهایتا هم مالک آنها شده اند؟!؟!؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۱۶
۷
خمات بی شائبه !!
با پارتی بازی میرن رئیس میشن منت هم میزارن .شغل فائزه خانم را میدادن به من تا ببینید چه تحولی در ورزش بانوان ایجاد میکردم ..
به قول شاعر سر هرکار که میری آقازاده ای خودرئیسه ! ردپاشو که بگیری همه پولا تو بانک سوئیسه ..
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱
۷
۱
نمي دانم اين پولداري جد اندر جد آقاي هاشمي را چه كسي بر سر زبان ها انداخته است. در حالي كه خود ايشان در خاطرات خود نوشته اند كه پدر ايشان يك كارگر ساده كشاورزي بوده و داراي باغ و زمين نبوده اند.
ثروتي كه در دست ايشان بود و گاهي براي بعضي طلبه ها مصرف كرده اند، از توليت حضرت معصومه در زمان شاه رسيده كه حالا به طريقي مريد ايشان شده و ثروت كلان خود را كلا در اختيار ايشان گذاشته
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۵
۱
بابا اين زمينهائي كع ميگه :"ما خیلی پولدارتر از این بودیم. پدر من حدود یکصد قواره زمین در سالاریه قم داشت و همه را داد به طلاب و نیازمندان!!!!! مال ابوالفضل توليت بوده كه بعدا از انتقال خود توليت به دليل نامعلوم در لندن فوت كرد !! از كي تاحالا كسي كه تو قم قبل از انقلاب ارده شيره نسيه ميگرفته صاحب زمين بوده !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۶
۱
خدمات برای خودشان بی نظیراست نه برای مردم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۶
۲
این ها فکر میکنند مردم هم مثل خودشون نفهمند .نباید به شعور مردم توهین کنند.بابا ما اگه نخواهیم شما خانواده به کشور و مردم خدمت کنیم کی را باید ببینیم.اما یادتون باشه همیشه اینطور نمیمونه.صبر مردم هم حدی داره
پاسخ
رضااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۵
۲
از شما خدمات نخواستيم. لطفا شر نرسانيد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۱
۵
۲
متاسفانه امثال این خانم ها و آقایون خودشون صاحب انقلاب و ملت و مملکت میدونند نه خدمتگزار و به خاطر همینه که روز به روز رسواتر میشن کسی که همجون مقام معظم رهبری خودش وقف انقلاب و ملت و مملکت کنه با خدا معامله کرده و همیشه عزیزه
پاسخ
همسر یک دریانورد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۶
۱
واقعا اگر سازه های دریایی رو مهدی طراحی کرده باشه واویلاست... خدا به دریانوردا رحم کنه... مگه مهندس کشتی سازی خونده؟؟؟
پاسخ
سید جعفر صابری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
خواهرم خبر نداری اینا از غنی سازی گرفته تا ورزش و مترو و بیماران خاص و امورات کیهانی گرفته تا لیدر ی درگیری خیابانی و.... و البته اوقات فراقتشونو سازه دریایی و تدریس در اکسفورد ... می گذرونن . داشتم مطالب بالا رو می خوندم یاد خاطرات و تحصیلات پرفسور حسابی افتادم . فا طمه خانم یادت نره بر ا خودتون اسپند دود کنید با این همه خدمات چشم نخورید .
يا حسين
UNITED STATES
۱۰:۴۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
آقاي سردبير وجدانت كجاست .خدمات هاشمي وخانواده اش واقعيت است وشماوعقده اي هاي مثل شماتحمل شنيدنش را نداريد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۵
۰
البته محبوبیت دیگر دوستان حکومتی هم کمتر از آقای هاشمی نیست . من نمیدونم با این همه محبوبیت چطور دم از مردمی بودن خودشون میزنن. کو پایگاه مردمی. کو جایگاهی که ازش دم میزنید بهرحال بمونید و به همین کارتون ادامه بدین . محبوبیت و انسانیت و ماندگاری شما همون قدره که الان ناصرالدین شاه و محمدعلی شاه و بروبچ دیگه دارن
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۲
۳
خدا پدر هاشمي ها رو بيامرزه . ما ايراني ها نمك مي خوريم و نمك دان ميشكنيم . هاشمي دلار 400 تومان تحويل گرفت دلار 500 توماني بعد از 8 سال تحويل داد .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها