کد خبر: ۸۷۷۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شروع مجدد مسابقه‌ها برای هر تیمی سخت است چرا که باید ریتم خود را دوباره پیدا کنند و ما هم مثل همیشه بازی سختی داریم. برای ما در لیگ هیچ بازی آسانی وجود ندارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مانوئل ژوزه در کنفرانس پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن از هفته دوازدهم رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال (جام خلیج فارس) گفت: حریف ما نتایج خوبی گرفته است. آنها از لحاظ فیزیکی و دفاعی تیم خوبی هستند و بازی‌هایشان نشان می‌دهد که در دفاع ریسک نمی‌کنند. باید خوب بازی کنیم تا این بازی را ببریم.

وی افزود: شرایط پرسپولیس نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده است. یک تیم بزرگ باید همیشه بازی خود را انجام دهد تا به سه امتیاز بازی برسد. اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر از قبل است، جو خیلی خوبی در تیم حاکم است، من از بازیکنان می‌خواهم که اطمینان داشته باشند و آن بازی را که می‌دانند در زمین به اجرا بگذارند. امیدوارم تماشاگران هم از دقیقه یک تا 90 تیم را تشویق کنند چرا که ما به عنوان یار دوازدهم به آن‌ها نگاه می‌کنیم.

مانوئل در ادامه تصریح کرد: امیدوارم داوری بازی فردا عادلانه باشد. در چند بازی این فصل ما از داوران ناراحت بودیم، مثل بازی گذشته که می‌توانستیم سه پنالتی داشته باشیم اما داور فقط یک پنالتی گرفت. ما دوست داریم که قضاوت عادلانه باشد و داوران حتی برای تیم حریف پنالتی بگیرند.

ژوزه در خصوص عدم حضور ملی پوشان پرسپولیس در تمرینات این تیم گفت: در دیدار تیم ملی برابر کره جنوبی فقط سه بازیکن ما به میدان رفتند و ماهینی هم از نیمه دوم به بازی رفت. تیم ملی در این مدت حتی یک بازی دوستانه هم انجام نداد اما ما با بازیکنانی که داشتیم دو بازی تدارکاتی انجام دادیم تا ریتم رقابتی بازیکنان حفظ شود. برای این بازی دو ملی‌پوش‌مان بدون اینکه در سه هفته، رقابتی انجام داده باشند، باید برای ما به میدان بروند. البته ما باید خود را با این شرایط وفق دهیم چرا که قرار است لیگ دوباره تعطیل شود.

وی ادامه داد: با این حال، اینکه ایران توانست در یک بازی مهم کره جنوبی را شکست دهد و به جام جهانی نزدیک شود نکته مثبتی برای ملی‌پوشان ما است و می‌تواند برای آنها روحیه‌بخش باشد.

P1150050

سرمربی سرخپوشان خاطر نشان کرد: دوست داریم به معنی واقعی یک تیم باشیم. حضور یحیی هم خیلی تاثیرگذار است. او با بازیکنان رابطه خوبی دارد. کاری که هر روز انجام می‌دهم، انتقال اعتماد به نفس و دوستی به بازیکنان است.

وی در مورد دروازه بانان پرسپولیس افزود: نمی‌توانم وقتی نیلسون خوب بازی می‌کند او را از ترکیب خارج کنم. می‌دانم که حفظ انگیزه برای شهاب سخت است اما امیدوارم روحیه‌اش را بالا نگه دارد. من برای او احترام زیادی قائلم و به عنوان یک انسان او را دوست دارم.

مانوئل ژوزه در باره بازیکنان جوان این تیم گفت: فعلا در شرایطی هستیم که فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد. ریسک است که بازیکنان جوان‌تر را به زمین بیاوریم، این می‌تواند برای خود بازیکنان هم بد باشد. در این مدت همه آنها شانس بازی کردن داشتند اما الان موقع تجربه کسب کردن نیست.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: در آغاز لیگ همه چیز با عجله انجام شده بود و مجبور بودیم که فشار را از روی بازیکنان برداریم. حتی بازیکنان راجع به من یک فکر منفی داشتند اما الان رابطه خوبی با هم داریم و همه در یک مسیر راه می‌رویم. برای اینکه موفق باشیم باید رابطه خوب و توام با احترام و دوستی داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها