کد خبر: ۸۷۶۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۱ آبان ۱۳۹۱
غضنفری بعد از نشست با نمایندگان:
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور خود در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برای پاسخگویی به نمایندگان سئوال‌کننده، گفت: تکلیف سوال از رئیس جمهور پس از اعلام نظر نمایندگان سوال‌کننده از رئیس جمهور به هیئت رئیسه مشخص می‌شود.

خانه ملت، مهدی غضنفری پس از پایان نشست کمیسیون برنامه و بودجه که به بررسی طرح سؤال از رئیس جمهور اختصاص داشت، گفت: این نشست با حضور نمایندگانی از دولت و نمایندگان سؤال کننده برگزار شد و تعدادی از سؤالاتی که مطرح بود را بررسی کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت بندی کالاها و نوسانات شدید بازار ارز از جمله مسائلی بود که در نشست  مطرح شد، افزود: جلسه به خوبی مدیریت شد به گونه ای که نماینده سئوال کننده ابعاد سؤال را برشمرد و نمایندگان دولت یعنی من، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی هم در این باره توضیحاتی را مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه قرار شد گزارشی برای نمایندگان سؤال کننده از رئیس جمهور تهیه شود، یادآور شد: پس از اینکه کمیته سئوال کننده از رئیس جمهور نتیجه جلسه کمیسیون را دریافت کند نظر خود را به هیأت رئیسه مجلس ابلاغ می‌کند.

این عضو کابینه دولت دهم در پاسخ به این سوال که نمایندگان تا چه اندازه از پاسخ دولت قانع شدند، گفت: طبق آیین‌نامه سؤال از رئیس جمهور بر خلاف سؤال از وزرا که در کمیسیون رأی گیری می‌شود در کمیسیون رأی گیری صورت نمی‌شود و نماینده سؤال کنندگان گزارش نتیجه بررسی‌های خود را به هیأت رئیسه مجلس ارائه می دهد و ما منتظر پاسخ نمایندگان سوال کننده هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها