کد خبر: ۸۷۵۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
پرسپولیس با دو گل زودهنگام نوروزی و سید جلال از راه آهن پیش افتاده است
Javad kazemian
ok
سايت گل-
ساعت 18 ، هفته دوازدهم لیگ برتر ، ورزشگاه ازادی
تماشاچی : 10 هزار نفر
داور: محسن ترکی
پرسپولیس :جونیور نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، علیرضا نورمحمدی، مهدی مهدوی کیا، میثم نقی زاده، محمد نوری، هادی نوروزی و کریم انصاری فرد
سرمربی: ژوزه مانوئل
راه آهن: فرشید کریمی ، ابراهيم كريمي، پيروز قرباني ،حامد نورمحمدي،  فرزاد اشوبی ،علی حسینی ، حسین پاشایی ، مهرداد کفشگری ، حسین کعبی ،  بهادر عبدی ، علیرضا عباسفرد، مجتبی شیری

شرح گلها:
1-0 . پرسپولیس : سانتر مهدی مهدوی کیا را هادی نوروزی در دقیقه 2 به گل اول بازی تبدیل کرد .این گل همان چیزی بود که پرسپولیس برای کنترل جو ورزشگاه به ان نیاز داشت.
 : 2-0پرسپولیس: این بار سید جلال حسینی برای پرسپولیس گل زد . او از فاصله نزدیک فرشید کریمی را با ضربه سر مغلوب کرد. در این لحظه چهره علی دایی  و عصبانیت او عجیب بود اما او با آرامش کار را دنبال کرد.

در حاشیه

* هواداران پرسپولیس علی کریمی بازیکن اخراجی این تیم و فرشید کریمی برادرش که دروازه‌بان راه‌اهن است، را تشویق کردند.


* کارلوس کی‌روش، سیموئز و مارکار آقاجانیان اعضای کادر فنی تیم ملی در جایگاه ویژه حضور دارند.

* میاچ و مولایی دستیار دایی و بدنساز راه آهن از روی سکوها بازی را نظاره می‌کنند. ناجی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از سوی مسئولان برگزاری مسابقه به روی سکو فرستاده شد.

* همه بازیکنان راه آهن به غیر از پیروز قربانی به سمت نیمکت پرسپولیس آمدند و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کردند.

* تمامی بازیکنان پرسپولیس و حتی نیلسون دروازه‌بان برزیلی که در این فصل به لیگ برتر ایران آمده قبل از بازی به سمت علی دایی رفتند و با او خوش و بش کردند. این نشان می دهد که بازیکنان دعواهای دیگران را خیلی جدی نگرفته اند.

* خوش و بش شیرینی سرپرست پرسپولیس با علی دایی قبل از بازی هم جالب بود. زیرا شیرینی در نامه‌ای از مسئولان برگزاری مسابقه خواسته بود که مراقب رفتار دایی در کنار زمین باشند.

*بازی با گزارش علیرضا علیفر اط شبکه سه پخش می شود و او با لحنی کم هیجان در واقع توی کار بازی گذاشته است تا بینندگان هیچ لذتی از این مسابقه نبرند. علیفر در تمام نیم ساعت اول بازی به جای گزارش اتفاقات به توضیح واضحات پرداخت. مثلا اینکه بهادر عبدی بازیکن سابق پرسپولیس است و معدل خطا در فوتبال جهان هر نیمه یازده تاست و ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها