کد خبر: ۸۷۴۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
سرلشکر صالحی:
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن، گیج این مسأله است که اگر اقدامی علیه ما انجام دهد چه حوادث تلخی در انتظارش خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در گردهمایی فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی با بیان اینکه امروز دشمن از واکنش غیرمنتظره ملت ایران هراس دارد، اظهار داشت: دشمن نمی‌داند و گیج این مسأله است که اگر اقدامی علیه ما انجام دهد چه حوادث تلخی در انتظارش خواهد بود.

وی افزود: تصور او این است که با اعمال فشار تحریم‌ها به موفقیت می‌رسد، غافل از اینکه ملت ما وضعیت‌های بدتری را سی سال پیش سپری کرده و شرایط کنونی را با اقتدار پشت سر خواهند گذاشت.

سرلشکر صالحی ضمن تبریک ایام ذی الحجه نشست فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی را بسیار پرمعنا دانست و اظهار داشت: تلاش‌های کارکنان نیروی دریایی در راستای تحقق ارزش‌های این نیروی راهبردی پیرامون سیادت دریایی و عملیاتی قابل تقدیر است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: استقرار بسیار شکوهمند نیروی دریایی در سواحل مکران موجب آمایش جمعیتی جدید و موثر در این مناطق شده است و نوک پیکان این آثار هم حضور پررنگ نیروی دریایی در مناطق و برگزاری رزمایش‌های گوناگون است.

وی در ادامه با تأکید بر پیشرفت‌های چشمگیر نیروی دریایی در زمینه‌های گوناگون خاطرنشان کرد: تجلی همه پیشرفت‌های این نیرو در مراسم اخیر تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری در حضور فرماندهی معظم کل قوا در یک میدان محدود نمود پیدا کرد تا جائیکه معظم‌له مراتب خرسندی و رضایت شان را از این مراسم و چهره های مصمم، محجوب، مودب و مقتدر دانشجویان عنوان فرمودند.

صالحی با اشاره به اقدام دلاورانه تکاوران نیروی دریایی و نجات کشتی چینی در اوایل سال جاری تصریح کرد: القاء خودباوری از جانب فرمانده به زیردست باعث انجام چنین عملیات منحصر بفردی در فاصله 3000 کیلومتری سواحل داخلی می‌شود و این اقدامی بزرگ و ستودنی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها