کد خبر: ۸۷۴۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
ظاهرا یکی از مسائل مربوط به او می‌تواند شرکت نکردن در بدنسازی‌های پیش فصل تیمی که انتخاب می‌کند باشد
MOhsen Khalili

سایت گل- همین چهار سال پیش بود که ۱۸ گل زد، با پرسپولیس قهرمان لیگ بر‌تر شد و عنوان آقای گلی ليگ برتر را به دست آورد تا بالاخره به تیم ملی دعوت شود. اما یک مصدومیت طولانی «محسن رفت و برگشت» را از دور خارج کرد تا بعد از بازگشت او سایه‌ای از آقای گل سابق باشد.

محسن خلیلی که حالا ۳۲ سالگی را پشت سر می‌گذارد در صبای قم یک بازیکن کاملا نیمکت‌نشین است و عجیب اینکه بعد از تغییر در کادر فنی صبا و حضور صمد مرفاوی به جای یحیی گل‌محمدی این نیمکت‌نشینی‌ها همچنان تداوم دارد. خلیلی دیروز در بازی با سپاهان ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست و البته مهاجم فیکس صبا یعنی میلاد سلیمان‌فلاح که هم در زمان گل‌محمدی هم در دوره مرفاوی فیکس بوده کار خودش را کرد و گل زد.


مرفاوی البته نیمکت‌نشینی خلیلی و ادامه پیچ شدن او به نیمکت را مساله‌ای عادی توصیف کرده و نخواسته توضیح اضافه‌ای در این مورد به‌خصوص بدهد. مرفاوی درباره اینکه چرا از بازیکنان باتجربه‌ای مثل بهمن طهماسبی و محسن خلیلی کمتر استفاده می‌کند، می‌گوید: من به دنبال موفقیت تیمم هستم. هر بازیکنی که در تمرینات آماده‌تر باشد در قالب ۱۱ نفره تیم من قرار خواهد گرفت. طهماسبی که مصدوم است اما درباره خلیلی باید بگویم او بازیکن باتجربه و قابل احترامی است و هر وقت صلاح بدانیم از او استفاده می‌کنیم. من با خلیلی و هیچ بازیکن دیگری خصومت شخصی ندارم.

در مورد خلیلی اما این سوال وجود دارد که چرا بعد از بازگشت او از مصدومیت طولانی‌اش چرا این بازیکن در استیل‌آذین، مس کرمان و صبای قم هیچگاه نتوانست جایگاه ثابتی در تیم و ترکیب اصلی پیدا کند؟ ظاهرا یکی از مسائل مربوط به او می‌تواند شرکت نکردن در بدنسازی‌های پیش فصل تیمی که انتخاب می‌کند باشد. معمولا خلیلی خیلی دیر تیمش را انتخاب می‌کند و به خاطر از دست دادن تمرینات پیش‌فصل یا حداقل بخش عمده‌ای از این تمرینات نمی‌تواند جایگاه مناسبی در ترکیب تیمش پیدا کند.

اما سوال دوم جایی مطرح می‌شود که بدانیم با تغییر سرمربی- اتفاقی که در مس و استیل‌آذین هم رخ داده بود- چرا خلیلی به ترکیب اصلی نمی‌رسد؟ به راستی که دوره اوج بسیاری از بازیکنان شاخص فوتبالفارسی کوتاه است. یادمان نرفته ۴ سال پیش خلیلی عنوان آقای گلی را به صورت مشترک با هادی اصغری مهاجم راه‌آهن به دست آورد اما حالا اصغری کجاست؟ جایی درلیگ دسته اول میان بازیکنان نا‌شناس شهرستانی یا آنهایی که روزگاری در تیمشان بازیکنی مطرح بوده‌اند و سال‌های آخر فوتبال‌شان را می‌گذرانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها