کد خبر: ۸۷۴۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
هر دو تیم خوب و تهاجمی ظاهر شدند اما استقلالی‌ها باید قبول کنند که تیم ما خیلی بهتر از آن‌ها بازی کرد. در این بازی یکی از بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام را پشت سر گذاشتم
عقیل اعتمادی
ok

سایت گل- عقیل اعتمادی دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز این اواخر به خوبی توانسته است از قفس توری تیمش محافظت کند.

اعتمادی در دیدار با استقلال هم با کمک مدافعان تیم توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان به سايت گل می‌گوید: «بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم خوب و تهاجمی ظاهر شدند اما استقلالی‌ها باید قبول کنند که تیم ما خیلی بهتر از آن‌ها بازی کرد. در این بازی یکی از بهترین روزهای زندگی ورزشی‌ام را پشت سر گذاشتم. آنقدر خوب بودیم که می‌توانستیم به گلهای بیشتری هم دست پیدا کنیم. در هر صورت مهم کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم.»


این سنگربان در ادامه می‌گوید: «هواداران‌مان در این پیروزی نقش بسزایی داشتند. شاید اگر آن‌ها از ما اینطور حمایت نمی‌کردند، به سختی می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم. آن‌ها همیشه حامیان اصلی ما بوده‌اند و به همین دلیل هم هست که همیشه در تبریز برای حریفان‌مان روز سختی را رقم می‌زنیم.»

در برخی از دقایق بازی در ورزشگاه شعار‌ها و توهین‌هایی که عده‌ای از هواداران علیه برخی از بازیکنان استقلال و امیر قلعه‌نوعی سر می‌دادند شنیده می‌شد. اعتمادی در این باره چنین توضیح می‌دهد: «هواداران تراکتور بسیار بافرهنگ‌تر ازاین حرف‌ها هستند. خود من که چندان به زبان آن‌ها مسلط نیستم ولی بعید می‌دانم که هواداران‌مان توهینی کرده باشند. جو ورزشگاه خوب بود و من مشکلی ندیدم.»

اعتمادی در پاسخ به این سوال که عملکرد خودت را بهتر دیدی یا رحمتی، می‌گوید: «من کوچیک آقای رحمتی هم هستم. ایشان الگوی من هستند و هنوز مانده است تا به دروازه‌بانی مثل رحمتی تبدیل شوم. خوشحالم که در این دیدار توانستم انتظارات را برآورده کنم. امیدوارم که در ادامه هم بتوانم رضایت کادر فنی تیم‌مان را جلب کنم و از طرفی هم مورد توجه آقای کي‌روش قرار بگیرم تا به همراه قوچان‌نژاد پسرخاله‌ام به تیم ملی کشورم خدمت کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها