کد خبر: ۸۷۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

حجت‌الاسلام سقاي بي‌ريا با بيان اينكه پذيرش رياست دفتر جامعه مدرسين حوزه علميه قم براي بنده مهم است، گفت كه در صورت نهايي شدن اين موضوع از سمت مشاورت رئيس جمهور در امور روحانيت كناره‌گيري خواهد گرد.

حجت‌الاسلام ناصر سقاي بي‌ريا مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برخي اخبار مبني بر استعفاي وي از سمت مشاورت رئيس جمهور گفت: يكسري مذاكراتي با بنده براي پذيرش رياست دفتر جامعه مدرسين حوزه علميه قم صورت گرفته كه هنوز نتيجه نهايي نشده است و رايزني‌ها در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

وي با بيان اينكه رياست دفتر جامعه مدرسين حوزه علميه قم كار وقت‌گيري است، تصريح كرد: تأكيدات مقام معظم رهبري در خصوص جامعه مدرسين كه به نوعي پرچم‌داري تحولات مثبت حوزه را در كف با كفايت جامعه مدرسين قرار داده و عنايت ويژه‌اي نسبت به آن دارند حاكي از تأثيرگذاري اين نهاد با بركت و عميق در نظام و حوزه است از همين رو پذيرش رياست دفتر جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ديدگاه بنده مهم است كه با جديت آن را مورد مطالعه قرار مي‌دهم.

مشاور رئيس جمهور درامور روحانيت همچنين با اشاره به مشغله زياد كاري خود تأكيد كرد: اگر پذيرش رياست دفتر جامعه مدرسين حوزه علميه قم نهايي شود بايد بعضي از مشغله‌هاي كاري خود از جمله مشاورت رئيس جمهور در امور روحانيت را كنار بگذارم چرا كه اين دو با هم قابل جمع نيست و بايستي با پذيرش رياست دفتر جامعه مدرسين از مشاورت رئيس جمهور كناره‌گيري كنم.

حجت الاسلام سقايي بي‌ريا در خصوص برخي گمانه‌زني‌هاي خبري مبني بر تاثير اختلاف وي با رئيس دفتر رئيس جمهور در كناره‌گيري از سمت مشاورت رئيس جمهور در امور روحانيت خاطرنشان كرد: بنده روي جهت گيري‌هاي فكري و عملي افراد مواضعي دارم كه قبلا اعلام كرده‌ام. اما همانطور كه مقام معظم رهبري نيز فرموده‌اند اين موضوع يك مسئله فرعي بوده و جدا از بحث رياست دفتر جامعه مدرسين است و اين دو ربطي به هم ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها