کد خبر: ۸۶۶۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
در چهارمين کنفرانس بين المللي بازاريابي خدمات بانکي که با حضور جمع کثيري از صاحب نظران، مديران، کارشناسان حوزه بازاريابي و روابط عمومي شبکه بانکي کشور در روزهاي 23 و 24 مهر ماه سال­جاري در مرکز همايش­هاي صدا و سيما برگزار شد از عملکرد اين بانک به دليل بسترسازي در جهت علمي نمودن بازاريابي و ارايه مقالات علمي تقدير و تشکر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، چهارمين کنفرانس با حضور بيش از 700 تن از اساتيد، ‌مديران و کارشناسان شبکه بانکي با محوريت بازاريابي خدمات بانکي در عمل برگزار گرديد با اهداء لوح تقدير و تنديس از عملکرد و تلاش اين بانک در حوزه بازاريابي و همچنين تهيه و ارايه مقالات متعدد در حوزه بازاريابي تقدير شد.

بر اساس اين گزارش خداياري مدير امور شعب و بازاريابي اين بانک که به عنوان يکي از اعضاي علمي کنفرانس در جايگاه قرار گرفته بود  در سخناني بخشي از تجربيات و توانمندي هاي اين بانک در حوزه بازاريابي را تشريح کرد.

گفتني است اين کنفرانس با هدف اعتلاي فعاليت­هاي بازاريابي، به اشتراک گذاري تجربيات، طرح ايده­ها و مباحث علمي و جديد در حوزه بازاريابي برگزار گرديد که اين امر مي تواند گام مؤثري در جهت پيشرفت و توجه جامعه به مباحث علمي و بازاريابي باشد و به عنوان حرکتي در راستاي رشد و اعتلاي بانک­ها و مؤسسات مالي باشد.

همچنين اين بانک در حاشيه برگزاري کنفرانس نمايشگاهي به منظور معرفي توانمندي هاي خود برپا نموده که با مورد استقبال شرکت کنندگان در همايش قرار گرفت.

شايان ذکر است اين بانک اخيراً به عنوان برترين بانک ايراني از نگاه نشريه بنکر برگزيده شده از ميان 1000 بانک برتر جهان رتبه 259 را از لحاظ شاخص دارايي به خود اختصاص داده و از ميان 50 عضو استفاده کننده از سامانه اعتبار سنجي  و رتبه‌بندي اعتباري مشتريان نيز به عنوان برترين بانک شناخته شد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها