به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، چهارمين کنفرانس با حضور بيش از 700 تن از اساتيد، مديران و کارشناسان شبکه بانکي با محوريت بازاريابي خدمات بانکي در عمل برگزار گرديد با اهداء لوح تقدير و تنديس از عملکرد و تلاش اين بانک در حوزه بازاريابي و همچنين تهيه و ارايه مقالات متعدد در حوزه بازاريابي تقدير شد.
بر اساس اين گزارش خداياري مدير امور شعب و بازاريابي اين بانک که به عنوان يکي از اعضاي علمي کنفرانس در جايگاه قرار گرفته بود در سخناني بخشي از تجربيات و توانمندي هاي اين بانک در حوزه بازاريابي را تشريح کرد.
گفتني است اين کنفرانس با هدف اعتلاي فعاليتهاي بازاريابي، به اشتراک گذاري تجربيات، طرح ايدهها و مباحث علمي و جديد در حوزه بازاريابي برگزار گرديد که اين امر مي تواند گام مؤثري در جهت پيشرفت و توجه جامعه به مباحث علمي و بازاريابي باشد و به عنوان حرکتي در راستاي رشد و اعتلاي بانکها و مؤسسات مالي باشد.
همچنين اين بانک در حاشيه برگزاري کنفرانس نمايشگاهي به منظور معرفي توانمندي هاي خود برپا نموده که با مورد استقبال شرکت کنندگان در همايش قرار گرفت.