کد خبر: ۸۶۶۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
مربی تیم ملی کشتی فرنگی از برگزاری جلسه محمد بنا با حجت‌الله خطیب برای آغاز اردوی تیم‌ ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج اسفندیاری‌فر و رسول جزینی، مربیان تیم ملی کشتی فرنگی به نمایندگی از کادر فنی این تیم و محمد بنا جلساتی را به منظور طرح خواسته‌های کادر فنی در راستای برگزاری هر چه بهتر اردوها برگزار کردند.

ایرج اسفندیاری‌فر درباره این جلسات به فارس گفت: صحبت‌های خوبی انجام شد و به نتایج خوبی هم رسیدیم. نظرات بنا بازگو شد و طی روزهای آینده سرپرست فدراسیون نظرش را درباره آن اعلام خواهد کرد. قرار است طی روز‌های آینده و شاید اواخر همین هفته بنا جلسه‌ای با خطیب داشته باشد تا مشکلات برطرف شود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره خواسته‌های کادرفنی از سرپرست فدراسیون گفت:‌ درخواست خاصی نداشتیم؛ تیم فرنگی قهرمان المپیک شده است و انتظار مردم از این تیم بالا رفته که طبیعی هم است. اگر تیم نتیجه نگیرد همه انتقاد می‌کنند. به همین دلیل برای تداوم این موفقیت‌ها نیاز به امکانات بیشتری است.

اسفندیاری‌فر افزود: خطیب قول داد که امکانات لازم فراهم شود .شرایط مناسبی هم برای برگزاری اردوها و تورنمنت‌های مورد نظر کادر فنی فراهم و خواسته‌های بنا هم برآورده شود. البته بنا چیزی برای خودش نمی‌خواهد و تمام هدفش تداوم موفقیت‌های کشتی فرنگی است. به نظرم کار تمام شده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید اردوها را از اوایل آبان آغاز خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها