کد خبر: ۸۶۴۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: به قلعه نوعی علاقه بسیار زیادی دارم و از سال گذشته نیز به دنبال جذب وی بوده ام.
محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: با قلعه نویی دوست هستم و از قبل نیز پیش وی میرفتم و هروقت دلم تنگ بشود به دیدنش می روم.

وی تصریح کرد: ما از سال گذشته به دنبال جذب قلعه نویی بودیم و می خواستیم وی را پرسپولیسي کنیم که فتح اله زاده پیشدستی کرد و اجازه این کار را به ما نداد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نشست مشترک با فتح اله زاده نیز اذعان داشت: استقلال و پرسپولیس ماهیت فوتبال ایران هستند و 50 میلیون هوادار دارد و با توجه به همین مسئله اشکالی ندارد که مدیران دو باشگاه یکبار همدیگر را ببینند.

رويانيان ادامه داد: باشگاه استقلال و پرسپولیس در 365 روز سال فقط در 2 روز یا اصلا 10روز آن با هم مسابقه می دهند و 355 روز دیگر را باید با هم همکاری کنند تا فوتبال ایران توسعه پیدا کند.

وی تأکید کرد: اقتصاد این دو باشگاه دولتی است اما باید متحول شود و با فتح اله زاده برنامه های عظیم اقتصادی داریم که در دراز مدت باعث حفظ و افزایش منافع این باشگاه خواهد شد.

رویانیان تصريح کرد: هواداران دو باشگاه باید بدانند که دو تیم استقلال و پرسپولیس فقط در زمین چمن باهم رقیب هستند ولی برای توسعه فوتبال، فرهنگ فوتبال و اقتصاد فوتبال، دو شریک و همراه به حساب مي آيند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از قلعه نویی و فتح اله زاده تشکرمی کنم که (دوشنبه 24مهر) به باشگاه پرسپولیس آمدند و به من سر زدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها