کد خبر: ۸۶۴۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
نماینده اردبیل، نمین و سرعین در خانه ملت گفت: در جلسه امروز کمیسیون اصل نود مقرر شد تا به منظور اشراف بیشتر این کمیسیون ، طرحها و لوایح پیش از ارائه به صحن به کمیسیون اصل نود فرستاده شود.

مصطفی افضلی‌فرد درگفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: اعضای کمیسیون اصل نود مجلس امروز صبح از خیابان ناصر خسرو و تعدادی از کوچه‌های منتهی به آن بازدید داشته و گزارشی از این بازدید خود تهیه کردند و بنا شد تا در جلسات آینده مسئولین ذیربط (شهرداری تهران، شورای تأمین استانداری تهران، معاونان وزرای کشور و بهداشت) در جلسات آینده کمیسیون حاضر شده و در خصوص اجرای مصوبات پیشین در ارتباط با بازسازی منطقه ناصر خسرو پاسخ خواهند داد.

وی افزود: با توجه به تأکید رئیس مجلس بر تقویت بعد نظارتی مجلس،کمیسیون این موضوع را در جلسه بعد از ظهر خود مورد بررسی قرار داده و مقرر شد تا ابهامات و سؤالات موجود در مورد عملکرد کمیسیونهای مختلف مجلس در هر یک از کمیته‌های تخصصی کمیسیون اصل نود مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد سایر قوا در کمیسیون اصل نود در سه حوزه قانونی، ساختاری و مدیریتی انجام خواهد شد و در صورت مشکل در بخش قانونی و ساختاری این مشکلات با قانونگذاری و در صورت بروز مشکل در بخش مدیریتی با تقویت بخش نظارت مشکلات مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین در خانه ملت اظهار داشت: در راستای تعاملات بیشتر کمیسیون اصل نود با ارگانها و سازمانهای دیگر رئیس و اعضای سازمان بازرسی کل کشور و رئیس و اعضای اتاق بازرگانی کشور میهمان جلسات آینده کمیسیون خواهند بود. همچنین مقرر شد تا به منظور اشراف بیشتر کمیسیون اصل نود بر طرحها و لوایح طرحها و لوایح پس از بررسی و تصویب در کمیسیونهای تخصصی و پیش از ارائه آنها به صحن علنی به کمیسیون اصل نود فرستاده شوند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون مقرر شد تا 680 پرونده باقی مانده از کمیسیون اصل نود در مجلس هشتم تا پایان سال جاری بررسی و تعیین و تکلیف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها