کد خبر: ۸۶۳۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
سرمربي آلبي سلسته در صحبت هايي اعلام کرده که مسي آرام، راضي و خوشبخت است.

   آلخاندرو سابه يا سرمربي تيم ملي آرژانتين در صحبت هايي به بررسي شرايط کنوني مسي پرداخته و به اين نکته اشاره کرده که در اين شرايط، خيلي بعيد است که مسي بد بازي کند.


 به گزارش گل، سرمربي آلبي سلسته قبل از بازي با شيلي به خبرنگاران گفت:« بعيد است که مسي در اين شرايط بد بازي کند. او اين روزها خيلي خوب بوده و جداي از اين حرفها گلهاي زيادي زده.»


سابه يا درادامه گفت:« مسي آرام، راضي و خوشحال است. زماني که بازيکني در حد واندازه هاي مسي را داشته باشي، مهم اين است که او راضي و خوشبخت باشد. اين کاري است که به کمک تيم هم مي آيد.»


سرمربي تيم ملي آرژانتين در صحبت هايي اعلام کرده که در بازي با شيلي همان يازده بازيکني که مقابل اروگوئه به ميدان رفته بودند را روانه ميدان خواهد کرد و تنها ترديدش در مورد مارکوس روخو است که دچار مشکل فيزيکي شده و ممکن است اوگو کامپانارو به جاي او به ميدان برود.


 سابه يا در تمجيد از تيم ملي شيلي گفت:« نتايج اخير شيلي، نتايج خوبي براي اين تيم نبوده. زماني مي رسد که به امتيازات نياز داري و شيلي هم اکنون در همين شرايط است. آنها يک مربي بزرگ و يک تيم فوق العاده دارند که از آنها توقعات زيادي مي رود. بايد درمقابل آنها هوشيار باشيم و تمرکز کنيم. آنها خيلي حمله مي کنند و ما بايد در شرايط خوبي باشيم تا بتوانيم به نتيجه مطلوب دست بيابيم.»


او از الکسيس سانچس هم تعريف کرد و گفت:« او بازيکن فوق العاده اي است. هر چند که مصدوميت ها روي او تاثيرگذاشته اند و تا به اينجا نتوانسته باثبات درخدمت بارسا باشد. ولي دليل آن اين است که بارسا بازيکنان خارق العادهاي دارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها