کد خبر: ۸۶۳۸۹
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
مدير عامل باشگاه استقلال با تاکيد براينکه تا وقتي من استعفا ندهم قلعه‌نويي نيز استعفا نمي‌دهد، گفت: هدف اصلي ما از توافق کلي با باشگاه پرسپوليس ترانسفر کردن بازيکن است و پس از آن معاوضه بازيکن براي ما اهميت دارد.

علي فتح الله زاده در گفتگو با مهر، در خصوص مشکلات مالي باشگاه استقلال و امکان معاوضه بازيکنان دو تيم استقلال و پرسپوليس در نيم فصل ضمن بيان مطلب فوق گفت: محور هاي اصلي نشست روز گذشته من با مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص طرحها و فعاليت هاي مشترک اقتصادي دو باشگاه و راهکارهاي دريافت اعتبارات دولتي بود و صحبت خاصي در خصوص انتقال ساموئل يا معاوضه بازيکنان دو تيم نشد و اين موضوع را به نيم فصل موکول کرديم چون در اين خصوص توافق کلي داشته ايم.

وي درهمين خصوص افزود: هدف اصلي ما از اين توافق کلي با باشگاه پرسپوليس ترانسفر کردن بازيکن است و پس از آن معاوضه بازيکن با تيم پرسپوليس براي ما اهميت دارد ضمن اينکه اگر پرسپوليسي ها بخواهند به ما بازيکني نيز بدهند بايد مورد بررسي و تاييد کادر فني ما قرار بگيرد.

فتح الله زاده تاکيد کرد: ما اصرار براينکه بازيکني از پرسپوليس بگيريم نداريم چون بر اساس سياست هاي خود عمل مي کنيم ضمن اينکه اگر پرسپوليسي ها در نيم فصل به ما بازيکن ندهند و فقط پول بدهند آيا اين موضوع به منزله پيروزي وموفقيت پرسپوليسي ها نسبت به ماست؟

وي در خصوص مشکلات مالي بازيکنان و کادر فني استقلال گفت: در حال حاضر ما با در اختيار دادن چک هاي اسپانسرها به بازيکنان مشکلات مالي آنها را تا حدودي حل کرده ايم و هر بازيکني به طور ميانگين 40 درصد از قرارداد خود رادريافت کرده است البته در نشستي که روز سه شنبه به اتفاق اعضاي هيات مديره با وزير ورزش و جوانان داشتيم ايشان قول دادند به محض ابلاغ مصوبه مجلس بودجه تعيين شده را در اختيار باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس قرار خواهند داد.

مديرعامل باشگاه استقلال درخصوص استعفاي قلعه نويي نيز خاطر نشان کرد: دليل استعفاي قلعه نويي بيشتر به خاطر فشارهايي است که به وي وارد شده، چون با وجود مشکلات مالي بازيکنان نمي‌توانند به خوبي خواسته‌هاي مربي را انجام دهند. اما وقتي قلعه نويي ديد که بازيکنان با تمام وجود کار مي‌کنند و مشکلات مالي تيم همچنان وجود دارد از استعفا صحبت کرد.

فتح الله زاده تاکيد کرد: مطمئن باشيد تا وقتي من استعفا ندهم قلعه‌نويي نيز استعفا نمي دهد اما اگر شرايط به همين شکل پيش برود ماندن معنايي ندارد چون آستانه تحمل ما نيز حدي دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها