کد خبر: ۸۶۲۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
هجرت نیوز: رئيس مرکز بررسی های دکترينال امنيت بدون مرز ايران؛ شامگاه دوشنبه در سالن همایش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمان؛ به تفصیل پیرامون آیات شیطانی و آیه های ربانی سخن گفت.

دکتر حسن عباسی؛ با اشاره به توطئه ی توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در ساخت فیلم موهن امریکایی-صهیونیستی؛ خاطر نشان کرد: این ساز و کار از ابتدای خلقت آدم تا به امروز جاری بوده و استمرار دارد.

وی برقراری سی ساله ی جمهوری اسلامی را اولین تجربه ی عملی حاکمیت دین توسط مردم دانست و افزود: شیطان با تمام قدرت مقابل این حاکمیت می ایستد و با سوزاندن قرآن؛ تخریب و انفجار در حرم ائمه معصوم(س) و ساخت فیلم موهن به دنبال انتقام گیری است.

عباسی اضافه کرد: شیطان از دو خاکریز وارد می شود؛ اول حکومت هایی که خواسته ی او را عملی می کنند و دوم با مردمی که در برابر حق قرار می گیرند.

فشار و تهدید و تحریم به خاطر ندای الله اکبر و لا اله الا الله

وی افزود: شیطان به واسطه ی مردم ایستادگی می کرد و انبیاء الهی برای بیرون کشیدن مردم از چنگال شیطان اقدام می کردند.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: پایداری 34 ساله ی ملت در برابر تهدیدات و تحریم ها و تلاش برای گفتن حرف حق و فراخواندن ملت ها به سوی خود؛ عاملی است که قدرت های استکباری را وادار به فشار و تهدید نموده است.

عباسی افزود: همه ی فشارها؛ تهدیدات و تحریم ها به ملت ما به خاطر ندای الله اکبر و لا اله الا الله است؛ لذا باید ساز و کار غلیظ شدن شیطان را مطالعه و اسلام شناسی و رویکرد به ایمان را با ذکر مصادیق بررسی کنیم.

تلاش شیطان برای جلوگیری از ورود ایمان به قلب ماست

رئيس مرکز بررسی های دکترينال امنيت بدون مرز ايران؛ تصریح کرد: در کودکی به ما 5 اصل دین؛ 10 فرع دین و چهارده معصوم را آموخته اند اما مسلمان بودن کافی نیست و باید مومن باشیم.
وی تاکید کرد: اسلام باید به ایمان تبدیل و به قلب ما وارد شود؛ چرا که تلاش دشمن برای ممانعت از این امر و پیشگیری از تعلقات ایمان است.

ایمان به 7 گزاره تعلق می گیرد

عباسی افزود: در قرآن؛ ایمان به 7 گزاره تعلق می گیرد که عبارتند از ایمان به خدا؛ غیب؛ ملائکه؛ انبیاء؛ کتاب؛ آخرت و آیه های الهی است.

وی این 7 گزاره را 7 سنگر و دژ محکم برشمرد که برای تثبیت ایمان ضروری هستند و 150 سال است که این موارد به شدت مورد هجوم قرار گرفته اند.

مشکلات نرم افزاری ما

این استاد دانشگاه با اشاره به نظریات داروین؛ گفت: داروین با نظریات خود خدا را کشت و نیچه آن را اعلام کرد.

وی از جمله مشکلات نرم افزاری را متداول بودن زیست شناسی داروینی در کتب درسی عنوان کرد و افزود: کتاب های ما داروینسیمی است و در زیست شناسی ما؛ خدا گم است.

عباسی اضافه کرد: به این ترتیب ایمان به خدا را زدند و با طرح این که هیچ علمی تدریس نمی شود مگر آن که قابل حس و اثبات باشد؛ بحث غیب را هم زدند.

هجمه ی شدید به ملائکه در ده سال اخیر

رئيس مرکز بررسی های دکترينال امنيت بدون مرز ايران؛ ادامه داد: تعلق سوم؛ ایمان به ملائکه است که در ده سال اخیر با ساخت فیلم و سریال به جایگاه آن هجمه وارد کردند.

وی اظهار نمود: در این رابطه فیلم های بسیاری ساخته شد و جبرئیل و ملائکه مورد هجمه قرار گرفتند ولی حتی یک بار هم کسی برای اعتراض به صحنه نیامد.

عباسی افزود: چرا کسی بر علیه علومی که در مدارس و دانشگاه ها برای از بین بردن بنیان های غیب باوری تدریس می شود؛ اعتراض و راهپیمایی نمی کند؟

مدیران فرهنگی ما تعلق های ایمانی را نمی فهمند

وی خاطر نشان کرد: مدیران فرهنگی ما تعلق های ایمانی را نمی فهمند و به سادگی فیلمی که از آیات شیطانی به مراتب خطرناک تر است؛ در شبکه چهار نمایش می دهند و جوانان بی دفاع ما این فیلم ها می بینند و باورشان نسبت به ملائکه از بین می رود.

تمسخر شیخ الانبیاء در کارتون های تلویزیونی

عباسی در ادامه افزود: در کاتون "یوگی" که از طرح کشتی نوح استفاده کردند؛ به شیخ الانبیاء حضرت نوح(ع) توهین کردند و این کارتون از تلویزیون ما هم پخش شد.

وی اضافه کرد: از پیامبر اول زدند تا پیامبر آخر؛اما گوش مسئولین سنگین بود، به 124 هزار پیامبر توهین کردند و حالا رسیدند به پیامبر اسلام و اعتراضات بلند شده است.

عباسی گفت: در کارتون یوگی بر روی کشتی نوشتند "yogi,s ark" ولی اساتید مسلمان شناسنامه ای زبان؛ اعتراض نکردند و کفن پوش نشدند.

فلاسفه ی دنیا را برای تئوریزه کردن دین بسیج کردند

این استاد دانشگاه؛ افزود: دشمن برای مقابله با اسلام؛ فلاسفه ی دنیا را برای تئوریزه کردن دین بسیج نموده است و به بهانه ی تاویل قران؛ به آن هجمه می کنند.

وی قران سوزی را یکی از جلوه های این حملات برشمرد و گفت: نباید منتظر شویم امام؛ رهبر ویا مراجع در مورد اهانت کنندگان به دین و مقدسات؛ حکم دهند؛ خودمان اقدام کنیم.

عباسی اظهار داشت: برای زدن ایمان به آخرت؛ عالم موازی را مطرح می کنند و با ساخت سریال های پر بیننده آن را دنبال می کنند.

رئيس مرکز بررسی های دکترينال امنيت بدون مرز ايران؛ ادامه داد: خداوند می فرماید:همه ی موجودات عالم دارای آیه هستند که با نگاه حکمت آمیز قابل روئیت هستند و همه ی موجودات جایی را نشان می دهند؛ اما چشم دلمان کور شده و نمی بینیم.

چرا کار ظهور موعود سخت شده؟

عباسی افزود: شیطان؛ بت هایی که پیامبر در خانه ی کعبه شکست؛ در درون دل های آدمیان گذاشته و حضرت مهدی(عج) باید این بت های درونی را بشکنند.

وی خاطر نشان کرد: تمدن غرب در حال آب شدن است و دشمن مرتب ما را به حمله تهدید می کند؛ در حالی که اگر می توانست بدون رجز خواندن به ما حمله می کرد.

عباسی اضافه کرد: حب اهل بیت(ع) و خون شهدا نمی گذارند دشمن به درون ما نفوذ کند و این ها حصن و دژ محکی است برای جلوگیری از ورود شیطان به دل های ما.

134 استاد فلسفه خوراک فیلم و انیمیشن می سازند

این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: نسل جوان و نوجوان بدانند که فیلم ها و انیمیشن های ساخته شده توسط غرب؛ پر از فلسفه است و در ایالات متحده امریکا؛ 134 استاد فلسفه در 7 حوزه 120 کتاب نوشته اند که خورام فیلم ها و انیمیشن های آنهاست.

وی غفلت را موجب برخورد تیرهای شیطان دانست و افزود: باید روی هوای نفس و مشکلات بال بزنید تا ارتقاء پیدا کنید.

عباسی گفت: انسان ها با فتنه آزمایش می شوند و خدای قران بعد از خالق بودن؛ رب است و تربیت می کند.

وی عدم انجام مناسب کار فرهنگی را باعث تهاجم فرهنگی دانست و افزود: نگران تهدیدات و تحریم ها نباشیم؛ بلکه نگران کوتاهی های خودمان باشیم.

این آئین به همت قرارگاه سایبری 702 تدارک دیده شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
حسن عباسی گفته به من دکتر نگین چون اعتقادی به تین عناوین ندارم
پاسخ
منيف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
در روزهاي منتهي به انتخابات باز هم سناريوي تخريب استاد شروع شده. (مثل موضوع فلسفه) سايت 598 زحمت كشيده و يك روشنگري در اين زمينه انجام دهد.
استاد در مورد كارتون يوگي قبلاً توضيح كاملي داده بود.
پاسخ
ارباب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱
۳
۰
استاد عباسی یه دونه است حرف نداره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها