کد خبر: ۸۶۰۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
دو بازیکن کره هم گفته‌اند بازی در ایران آسان نیست اما قصد پیروزی و لذت از بازی را دارند.
Choi Kang Hee (Goal.com Kr Kim Jae Ho)

سایت گل – مربی و بازیکنان کره جنوبی پیش از دیدار با ایران به صحبت درباره این بازی پرداختند.

چوی کانگ-هی، مربی تیم گفت: «من درباره ترکیب تصمیمم را از حالا گرفته‌ام و تنها یکی دو پست مانده که هنوز مشخص نیست چه بازیکنی را در آنها بازی دهم. من ترجیح می‌دهم بازی را قدرتمندانه آغاز کنیم و تا دقیقه 60 برد خود را قطعی کنیم.» او درباره این که چه بازیکنی زوج پارک چو-یونگ خواهد بود گفت: «اگر سرعت را ترجیح بدهم سون هئونگ-مین را در ترکیب قرار می‌دهم. وگرنه کیم شین-ووک را به دلیل قدرت بدنی و قد بلندش بازی می‌دهم.»

لی چونگ-یونگ، هافبک بولتون هم گفت: «می‌خواهم این‌جا پیروز شویم. ما سپس می‌توانیم در خانه با خیالی آسوده با ایران بازی کنیم. دیدار دشواری پیش رو داریم اما نهایت تلاش خود را می‌کنم تا پیروز شویم.»

او در پاسخ به حرف جواد نکونام که گفته بود جهنم را به کره‌ای‌ها نشان می‌دهیم هم گفت: «قاعدتا ایران باید مضطرب باشد. وگرنه ما که نیازی به عجله نداریم.»

سون هئونگ-مین، مهاجم هامبورگ هم گفت: «برایم فرقی نمی‌کند در چه پستی بازی کنم، مهاجم دوم یا بال کناری در هر دو سمت میدان. من از هر پستی خوشم می‌آید. به عنوان بازیکن می‌خواهم برنده شویم اما مهم این است که از بازیکنان مسن‌تر درس بیاموزم. بازی در خانه ایران مایه اضطراب است اما من تنها از این بازی لذت خواهم برد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها