کد خبر: ۸۶۰۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
خبرنگار گل امروز از اردوی تیم ملی باخبرشد که رئیس جمهوری این حرفها را در واکنش به گله جوادنکونام از مطبوعات ورزشی به عمل آورده است

team melli

سایت گل - عجیب ترین بخش حرفهای محمود احمدی نژاد در بازدید سرزده از اردوی تیم ملی ، موضع گیری او علیه مطبوعات بود که البته در کل حرف نادرستی نبود ، اما نکته ناامیدکننده اش آنجا بود که گفت: چند آدم بیکار جمع شده اند و می گویند چه کنید و نکنید!(نقل به مضمون)
این جمله که احتمالا توهینی به جامعه مطبوعات ورزشی  ایران هم محسوب می شود هنوز با واکنشی مواجه نشده اما در حالي که به نظر همه از لزوم وحدت حرف می زنند، این رویارویی چه منطقی داشت؟

خبرنگار گل امروز از اردوی تیم ملی باخبرشد که رئیس جمهوری این حرفها را در واکنش به گله جواد نکونام از مطبوعات ورزشی به عمل آورده است. پس از آنکه نکو ، کاپیتان تیم ملی  گفته است رسانه های ورزشی در چند ماه گذشته فشار زیادی به تیم ملی وارد کرده اند .  
نکو که حضور پرسروصدایش در استقلال یکسره با حاشیه همراه بوده است  از تصمیم گیرندگان اصلی بحث تحریم مطبوعات بود که البته همانطور که پیش بینی می شد قبل از بازی کره به اتمام رسید .
حال اینکه آدمهای بیکاری که در مطبوعات حاضرند واکنشی به این موضوع نشان می دهند یا نه ، بستگی به حالشان دارد!
نکته: به این دو عکس که نگاه کنید گوشی دستتان می اید!

http://media5.irna.ir/1391/13910723/1029809/n1029809-1889768.jpg

http://media5.irna.ir/1391/13910723/1029809/n1029809-1889767.jpg
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
کلا یک عده چه در و رزشی چه در سیاسی جز نق زدن و ایراد گرفتن و تخریب کا ر مفید دیگری ندارند پس رییس جمهو ر بد بیراه هم نگفته است این بنده خدا با زبان خو د پا سخ انها را می دهد و لی دیگران که تحمل انرا ندارند به حکم قو ه قضا ییه دهان ها را می بندند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها