کد خبر: ۸۵۹۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی با اشاره به جمله‌ای در مصاحبه مطبوعاتی دکتر احمدی‌نژاد سوالاتی را برای پاسخگویی رئیس جمهور مطرح کرده است.

فارس، کوچک زاده در این یادداشت که نشریه نه دی  آنرا منتشر کرده است می‌نویسد:

"اگر حضور ما برایتان سخت است ، ما می توانیم یک خط بنویسیم و خداحافظ ولی تا وقتی که هستیم با قاطعیت در خدمت مردم هستیم. شما هم کمک کنید."

آقای احمدی نژاد سلام

این جمله شما در مصاحبه مطبوعاتی تان باز زبان خیلی ها را بر سر ما دراز کرده است! و ما که تحملمان در شنیدن تهمت و زخم زبان و توهین زیاد نیست برای نجات خود از این سیل بدزبانی و توهین مایلیم چند سوال از شما بپرسیم انشاالله در مصاحبه مطبوعاتی بعدی و یا ارتباط با مردم پاسخ صریح آن را از شما بشنویم تا زبان بدخواهان و کینه توزان کوتاه شود!

منظور از "برایتان" در جمله "اگر حضور ما برایتان سخت است" چه کسانی هستند؟ مردم، سیاسیون، جریانات و احزاب سیاسی، روسای قوا، کسانی که برای ایجاد بحران برنامه ریزی و توطئه می کنند؟...

راستش من نمی فهمم مخاطب این جمله کیست؟ اگرحضور شما برای مردم سخت باشد قطعا در انتخابات های  بعدی نظرشان را اعمال می کنند و در چارچوب قانونی که ثمره انقلابشان است منویات خود را به کرسی می نشانند و نیازی به قهر با این مردم نجیب و باوفا که با همراهی و تحمل انواع سختی ها نظام و در نتیجه دولت را یاری کرده اند نیست.

برخی سیاسیون هم که از اول دوره نهم ریاست جمهوری حضور شما برایشان سخت و غیر قابل تحمل بود و هست و خالی کردن میدان در برابر زیاده خواهان قرار و رسم ما نبوده و نیست یادم نمی رود همان سال دوم ریاست دولت نهم بود که بزرگترشان فرموده بود دیگر دوران مدارا با دولت به سر آمده و من در جایی عرض کردم اگر آنچه تا کنون کردید، نامش مدارا بوده از این به بعد بایستی منتظر کودتا باشیم!!!

جریانات و احزاب سیاسی هم بیشترشان دست نشانده همان افراد سیاسی اند و خبری از همفکری و تعاون در درون آنها نیست که بگوییم ممکن است حزبی حرفی بزنند جدا و مستقل از بافته های سیاسیون بالای سرشان ! و با اندکی تسامح می توان گفت بسیاری از احزاب نمایندگی جماعت قابل توجهی از مردم را نمی کنند. من چند تا را تا حالا تجربه کرده ام!

کسانی که برای ایجاد بحران برنامه ریزی و توطئه می کنند هم که اصلا خواسته شان مثل همان سیاسیون متنفذ و بلکه با حمایت و هدایت بعضی از آنها همین است که دولت نباشد.

فقط یک شخص و جایگاه هست که خدا نکند حضور هیچ یک از ما در مناصبمان- چه کسب شده با رای مردم باشد و چه هر نحو دیگر- برای او سخت باشد، و آن نایب امام زمان و ولی فقیه است که مصداق امروز آن حضرت آیت الله امام خامنه ای است، که اگر خدای ناخواسته چنین باشد مشروعیت نخواهیم داشت و در این صورت احتیاجی به نوشتن و ننوشتن ما نیست که "خدا نگهدار" چرا که اگر چنین چیزی برای مردم احراز شد به خواست الهی، مردم با ما معامله ای خواهند کرد که خسرالدنیایمان هم تکمیل شود. نمونه اش را در انقلاب دیده اید که مردم زودتر با او خداحافظی کرده اند.

پس بیایید استوار و محکم در رکاب ولی امرمان و بزرگ منادی راستین عدالت و انصاف، در خدمت مردم به ایستادگی در برابر زرمداران و زورمداران و مقدس نمایان حیله گر بایستیم که اگر نایستیم مردم به ما خواهند گفت خداحافظ.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها