کد خبر: ۸۵۸۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با رد صحبت‌های ترابیان گفت: در هر جلسه‌ای که این آقایان باشند، شرکت نمی‌کنم.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره صحبت‌های عباس ترابیان مبنی بر اینکه وی به علت عدم حضور در جلسه هم‌اندیشی عذرخواهی کرده است، عنوان کرد: این موضوع کذب محض است. جلسه این ‌آقایان را قبول ندارم و هیچ مراوده و صحبتی با هم نداشته‌ایم. اگر ایران هم بودم به هیچ عنوان در جلسه این آقایان شرکت نمی‌کردم. صلاحیتشان را تایید نمی‌کنم و به هیچ عنوان در جلساتی که آقایان هستند حضور نخواهم یافت.

وی با اشاره به حضور خسوس کاندلاس به عنوان مدیرفنی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: دروغ‌گویی آقایان بسیار زیاد شده است. خسوس را به عنوان پروفسور تاکتیک به ایران آوردند در حالی که وی سال گذشته در جام رمضان کویت هدایت یک تیم را برعهده داشته که در مرحله دوم حدف شد. اگر آقایان هم تکذیب کنند تمام مدارک آن را رو می‌کنم. 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال اظهار داشت: خسوس به هیچ عنوان مربی بزرگی نیست بلکه مربی‌ای است که 8 سال بیرون مانده بود و بعد به عنوان پروفسور به ایران آمد. آقایان برای دروغ‌های خود دنبال شریک می‌گردند، اما من به هیچ عنوان در دروغ‌های آنها شرکت نمی‌کنم.

شمس تصریح کرد: در هر جلسه‌ای که دروغگوهای بزرگی مثل این افراد هستند شرکت نمی‌کنم تا به هیچ عنوان جلساتشان مشروعیت نداشته باشد. این افراد جایگاه را غصب کرده‌اند. باید آقایان بعد مسابقات آسیایی می‌رفتند، اما با کمال گستاخی ایستادند و هر روز هم دروغ جدید می‌گویند.

شمس گفت: آقایان دنبال این هستند که کارشناسان تاییدشان کنند. کسانی که سرشان به تنشان می‌ارزد با این افراد همکاری نمی‌کنند مگر آن‌هایی که همیشه پشت در اتاق ایشان نشسته‌اند و دنبال تیم می‌گردند. امیدوارم صداقت داشته باشند و بگویند چنین تماسی گرفته نشده است. آدمی نیستم که بخواهم کاری را مخفیانه انجام بدهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها