کد خبر: ۸۵۸۵۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر وزیر ورزش از ما راضی باشد که هیچ مشکلی نیست و ما هم تلاشی نمی‌کنیم!

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و تصریح کرد: برنامه لیگ برتر هیچ تغییری نمی‌کند. تعطیلی مسابقات لیگ برتر پیش از بازی با ازبکستان از قبل تفاهم شده است، به همین خاطر این تعطیلی ارتباطی با نتیجه دیدار ایران و کره جنوبی ندارد.

وی درخصوص دلایل نارضایتی وزیر ورزش از فوتبال گفت: آقای عباسی می‌گوید چرا ما باید تیم پنجاهم جهان باشیم. وزیر ورزش و رئیس جمهور انتظار دارند تیم ملی در رده‌ای پایین‌تر از سی‌ام قرار بگیرد که البته ما این پتانسیل را داریم.

وی تاکید کرد: به هر حال اگر وزیر ورزش از ما ناراضی نباشند که تلاشی نمی‌کنیم. البته اگر ما رده خوبی در رنکینگ فیفا نداریم همه مقصر هستند یعنی هم فدراسیون، هم باشگاه‌ها و هم سرمایه گذارهایی که در فوتبال هستند.

کفاشیان درباره کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی هم گفت: کی‌روش به خاطر استرس زیاد لاغرتر شده است! البته ایشان تمام فکر و ذکرش شکست کره جنوبی است.

وی در پایان درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال قطر به کی‌روش گفت: کی‌روش تا پایان خرداد سال آینده با ما قرارداد دارد و هیچ جا نمی‌رود. البته او مربی بزرگی است که خیلی‌ها خواهان او هستند ولی ما این مربی را ازدست نمی‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها