کد خبر: ۸۵۸۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
ایجاد این حاشیه ها بیشتر جنبه ی جنگ روانی داشت وبحث عدم امنیت رامی توان به ترس از حضور در تبریز در واقع ترس از واگذاری نتیجه بازی دانست،
tractor
ok

سایت گل – کنفرانس مطبوعاتی مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی بعداز ظهر دیروز در محل مجموعه اختصاصی این باشگاه برگزار شد. جعفری قبل از پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد سفر خود با هیئت اتحادیه فوتبال به پرتغال توضیحاتی داد و سپس در مورد حاشیه های به وجود آمده در هفته های گذشته گفت: به نظرم ایجاد این حاشیه ها بیشتر جنبه ی جنگ روانی داشت وبحث عدم امنیت رامی توان به ترس از حضور در تبریز در واقع ترس از واگذاری نتیجه بازی دانست، ما به موقع جلوی این اتفاقات را گرفتیم تا آرامش از تیم ما دور نشود.البته من موافق استفاده از ادبیاتی که مطرح شد نبودم و آنرا تایید نمی کنم ولی بالاخره مشکلاتی بوده و فکر نمی کنم هم پیگیری آن از نظر اخلاقی کار درستی باشد البته پاسخ ما به مصاحبه ستار همدانی بود و اگر آنها شکایت کنند ماهم مدارک خود را داریم .


 

جعفری در مورد اینکه چرا اتفاقات فصل گذشته را الان مطرح می کنید نیز چنین پاسخ داد : در مورد اتفاقی که برای یکی از دروازه بانان ما در فصل گذشته پیش آمد همه در کنار گذاشتن وی اتفاق نظر داشتند ولی در مورد این مسئله می توانست تمرکز تیم ما را به هم بزند و حاشیه هایی بوجود آورد که در واقع بخاطر منافع تیم همه سکوت اختیار کردند.

 

وی با اشاره به اختلافات خود با امیر قلعه نوعی، در مورد گلایه هایش از خبرنگاران تبریزی چنین توضیح داد : انتظار ما این بود که وقتی آقای قلعه نوعی با مطرح کردن عدم حضور آدم های بزرگ در تیم تراکتورسازی وجهه ی ما را زیر سوال می برد. جلوی ایشان موضعگیری می شد و به عنوان دفاع از نام تراکتور از موضع مدیر عامل حمایت می کردید. (در این هنگام خبرنگاران با اشاره به این موضوع که همیشه دغدغه این تیم را داشته وتحت حمایت قرار داده اند به این موضع مدیر عامل عکس العمل نشانداده وگفتند :  آقای قلعه نوعی هیچ وقت علیه تیم تراکتورسازی موضع منفی نمی گرفت و حتی عنوان می کرد مشکلی با شخص مدیر باشگاه ندارد، بلکه منظور خود از بابت حضور آدم های بزرگ، اطرافیان و دیگر مسئولین باشگاه می باشد )

جعفری در ادامه از خبرنگاران خواست بخاطر تراکتور سازی تا زمانی که وی این مسئولیت را عهده دار است وتوسط هیات مدیره از کار برکنار نشده ویا استعفا نداده ویا اینکه فریاد جعفری حیا کن ورها کن سر داده نشده از وی بعنوان مدیر عامل این باشگاه حمایت کنند .

در ادامه مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی  با اشاره به زحمات امیر قلعه نوعی در بدست آوردن مقام نائب قهرمانی این تیم گفت : ما قدردان زحمات ایشان هستیم و از همه ی هواداران فهیم فوتبال انتظار داریم با رفتار حرفه ای ضمن احترام به تیم میهمان همانطوری که تا بحال فرهنگ بالای خود را در مقابل سایر تیم ها نشان داده اند اینبار نیز با تشویق تیم تراکتورسازی زمینه ی برگزاری یک دیدار جذاب و زیبا را مهیا کنند.

 

ارسال پیام تسلیت به امیر قلعه نوعی موضوع دیگری بود که جعفری اضافه کرد : در همان حالی که در فرودگاه عازم کشور پرتغال بودیم خبر فوت والده ایشان را شنیدم و بلافاصله با ارسال پیام کوتاه این واقعه را به ایشان تسلیت گفتم و از طرف باشگاه هم دسته گل و بنری به همین مناسبت به مراسم ترحیم ارسال شده بود. البته برای ما هم اولویت اول  رفاقت و بعد رقابت است ، اما  در کنار رعایت تمامی مواردی که لازمه رفتار حرفه ای با تیم میهمان است ما از پتانسیل هوادارانمان در این روز بهره مند خواهیم شد تا با کسب پیروزی دل مردم را شاد و جایگاه خود را دربین تیم های مدعی تثبیت کنیم.

 

شرایط ادامه ی همکاری با تونی اولیویرا  و اینکه اگر در دو بازی آینده با استقلال و سپاهان نتیجه لازم کسب نشود، وی از کار برکنار خواهد شد یا نه؟ جعفری گفت : طی روزهای گذشته جلسه ای من با ایشان برگزار کردم و برنامه ی مکتوب وی را نسبت به نیم فصل خواستار شدم، از طرفی هرچند ایراداتی به نحوه ی کار ایشان وارد است مثلا از تعویض های بجا و نابجا و دیگر مسائل.. با این حال باید دید که از نظر عدم نتیجه گیری سهم ایشان چقدر می تواند عامل اصلی باشد، بعدا در مورد بود و نبود ایشان تصمیم گرفت.

بحث بحران مالی وقرار داد های دلاری بازیکنان وکادر فنی غیر ایرانی مسئله دیگری بود که جعفری گفت : واقعا شرایط سختی را می گذرانیم ومتاسفانه کسی هم ما را از بابت بروز چنین بحرانی آگاه نکرد تا ما نسبت به جذب خارجی ها محتاطانه رفتار کنیم والان نمی توانیم دلاری پیدا کنیم که به خارجی هایمان پرداخت کنیم ، اولویتی را هم مسئولین دولتی تعریف نکرده اند ، ما در نیم فصل دوم بلحاظ مشکلات مالی به جاهای باریکی خواهیم رسید ونمی دانم وضعیت چگونه خواهد شد .

آخرین مورد از سوالات وموارد مطرح شده به داستان هوادار یار ها مربوط می شد که یکی از خبرنگاران خبر از نارضایتی گروهی از مردم که با استفاده از کلمه جعفر یار مخالفت خودرا مطرح می کنند کرد که مدیر عامل این باشگاه در جواب توضیح داد : اینکه بنده یک سری از خود هواداران را که همه گی از آدم های آگاه وخوب هستند برای کمک به خود هوادار ها جمع کرده ام چه اشکالی دارد ؟ اینکه وقتی در سکو ها برخوردی ودعوایی بین تماشاگران اتفاق می افتد فورا اینها وارد صحنه شده وبا دادن یک شکلات قضیه را تمام می کنند چه ایرادی دارد ؟ برای سرپرستی ومدیریت چنین افرادی بالاخره یک نفری باید انتخاب می شد که من یکی از پسرانم را که مورد وثوق واطمینانم است را انتخاب کرده ام ، البته هر چند ما اولین باشگاهی هستیم که چنین اقدامی کردهایم ولی این از تاکیدات afc است و در کشور پرتغال  هم در ورزشگاه پورتو هم که رقته بودیم چنین افرادی را دیدیم  که در آنجا بعنوان میهماندارشناخته می شود و انجام وظیفه می کنند  .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها