کد خبر: ۸۵۸۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۷ بهمن ۱۳۸۹
اختلاف سران فتنه يک تاکتيک سياسي با هدف به انحراف کشاندن افکار عمومي از خيانت منافقين جديد است؛ چرا که متاسفانه امروز اتاق فکر فتنه‌گران منسجم و فعال بوده و مستمرا جلسات شبانه دارند.
سردار مولوي گفت: اختلاف سران فتنه يک تاکتيک سياسي با هدف به انحراف کشاندن افکار عمومي از خيانت منافقين جديد است؛ چرا که متاسفانه امروز اتاق فکر فتنه‌گران منسجم و فعال بوده و مستمرا جلسات شبانه دارند. انديشه آنها به بيت منتظري، صانعي و موسوي‌ خوئيني‌ها متصل است و هدفشان نيز ضربه زدن به شخص رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي است. 

سردار مولوي در ادامه ضمن اشاره به برنامه‌هاي آينده فتنه‌گران افزود: حوزه‌هاي علميه از آنجا که پايگاه اصلي انقلاب شکوهمند اسلامي بوده و هستند، مورد توجه ويژه دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته‌اند تا با ايجاد فتنه‌اي جديد مرجعيت را مقابل رهبري قرار دهند.
علما و بزرگان بصير و اسلام‌شناسان واقعي در حوزه‌هاي علميه مي‌بايست همچون گذشته ضمن هدايت‌گري جانانه مانع از تحقق اهداف پليد دشمن شوند. 

وي گفت: چندي پيش عده‌اي از دانشجويان تجديدنظرطلب با حضور در قم در ديدار با عده‌اي روحاني‌نماي همسو با مدعيان اصلاح‌طلبي موانع و آسيب‌هاي جنبش به اصطلاح سبز را، فرهنگ ديني مردم، احترام قاطبه مردم به مرجعيت و تبعيت ايشان از ولايت فقيه دانستند؛ از همين رو توصيه نمودند بايد تلاش کرد مردم از رهبري جدا شوند و جايگاه مرجعيت در ذهن مردم خدشه‌دار شود و حساسيت‌زدايي از مردم نسبت به دين صورت پذيرد. 

اين استاد دانشگاه افزود: از ديگر برنامه‌هاي فتنه‌گران که در جلسات محفلي براي نفوذ در حوزه‌هاي علميه تدارک ديده‌اند:
* نزديک شدن به کساني است که يا صاحب رساله‌اند و يا در شرف مرجعيت هستند اما با نظام ميانه‌اي ندارند و يا اختلاف دارند! 

* راههاي نزديک شدن به مراجع نيز عبارتند از:
۱- ارتباط با فضلايي که از مقربين و نزديکان مراجع هستند.
۲- ارتباط با علمايي که قبلا در کنار مراجع بوده‌اند اما الان به هر دليلي از بيوت مراجع فاصله گرفته‌اند يا خارج شده‌اند.
۳- ارتباط با فضلايي که پژوهشگر هستند و به واسطه تحقيق با مراجع مرتبط هستند.
تمامي اين برنامه‌ريزي‌ها نيز تلاش براي تفکيک بين مرجعيت و رهبري و ضربه به شخص رهبر معظم انقلاب است. 

سردار مولوي بااشاره به تحرکات سازمان يافته فتنه‌گران در عرصه دانشگاه گفت: تجديدنظرطلبان با تمام توان در صدد جذب معدود دانشجويان منحرف هستند تا با برپايي جلسات توجيهي آنها را براي مبارزه با نظام آماده کنند. 

فريب خوردگان استکبار در دانشگاه در قالب گروهکهاي سوسياليستي به بهانه مقابله با سرمايه‌داري، ليبراليسم و به بهانه دفاع از دموکراسي، فيمنيسم و به بهانه دفاع از حقوق زنان و قوميت‌گرايي به دنبال يارگيري و اقدام عليه امنيت ملي هستند. 

فعاليت گسترده برخي اساتيد غربگرا و معدود دانشجويان مساله‌دار مايه اميد سران فتنه و اربابان خارجي آنها گرديده است. 

سردار مولوی گفت: اخیرا عده‌ای از فتنه‌گران با یکی از خواص مردودی دیدار داشته‌اند که نامبرده در جریان فتنه سال گذشته خودش و اطرافیانش حمایتهای فراوانی را از منافقین جدید داشته‌اند. 

وی در آن جلسه ابراز داشته :«ما برای پیروزی انقلاب زیاد زندان رفتیم شما خسته نشوید!... در انتخابات آینده آمادگی برای سکوت سیاسی داشته باشید!... راه برگشت به عرصه سیاسی؛ حضور فعال در انتخاباتهای بعدی و تحمیل به نظام است!...»
لذا از برنامه‌ریزیهای دیگر جریان آشوب‌طلب برای رسیدن به هدف؛ تلاش برای اختلاف افکنی بین قوا ، القاء هراس در مردم از شرایط و بدبینی ایشان از مسئولان، بدبین کردن مردم نسبت به نیروهای حزب اللهی و مواضع نظام و انقلاب و رهبری است. 

وی افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب هشدار دادند که «شاید فتنه آینده سخت‌تر باشد» آحاد مردم و اقشار جامعه اعم از دانشگاهیان ، دانشجویان ، بازاریان ، و... توده مردم باید در صحنه حاضر باشند تا توطئه‌هاي دشمن همچون گذشته نقش بر آب شود. لذا ضروري امت حزب‌الله با افزايش آگاهي و بصيرت‌افزايي و پرهيز از هواي نفس، دنياطلبي و سطحي‌نگري، در تبعيت کامل از ولايت و ياري نمودن جبهه حق غفلت نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها