کد خبر: ۸۵۶۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
دزدان و سارقان همیشه هم در کارهایشان موفق نیستند و گاهی اوقات به دام می افتند ولی در راه دزدی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و تا پای جان به این کار می پردازند.
مشرق، این دزدهای ناکام اغلب به خاطر به موقع رسیدن پلیس ها و یا اشتباهاتی است که خود دزدها مرتکب می شوند. گاهی اوقات نیز این دزدی ها به قدری اغراق آمیز و تخیلی هستند که هیچکس نمی تواند ان ها را انجام دهد و سارقان تنها بیهوده تلاش می کنند.

دزدیدن ATM:



سرقت از عابر بانک ها شاید روش ها و شگردهای خاص خودش را داشته باشد اما برخی افراد هستند که اصلا زحمت سرقت جزئی را به خود نمی دهند و دوست دارند تا کل عابر بانک را از جای خود بکنند. این دزدی ها در موارد مختلفی انجام شده است و اکثرآن ها نیز در این کار شکست خورده اند. حتی چندی پیش یک آلمانی قصد داشت عابر بانک را با لدر از جایش خارج کند.

موتور موشک ناسا:



ناسا یکی از محل هایی است که از آن محافظت بسیار زیادی به عمل می آید و کمتر کسی می تواند وارد آنجا شود. این در حالی است که چندین سال پیش یک سارق موتور موشکی را از ناسا ربود و سپس ان را در شبکه اجتماعی به فروش گذاشت. البته این سارق بعدا دستگیر شد ولی موتور یک موشک چیز کوچکی نیست که بتوان آن را به راحتی دزدید.

سرقت یخچال طبیعی:



یخچال های طبیعی آنچنان بزرگ هستند که بتوان آن ها را با کشتی تکان داد اما این یخچال های طبیعی به سرقت هم رفته اند. چندی پیش یک دزد به خاطر سرقت یک یخچال طبیعی 5 تنی دستگیر شد. او گفته بود قصد فروش این یخچال طبیعی را در فروشگاه داشته است.

سرقت خانه:



سرقت خانه به معنای برداشتن وسایل داخل خانه نیست بلکه سرقت کامل یک خانه است. در مالزی یک صاحبخانه وقتی برای جمع کردن کرایه ها به خانه هایش رفت متوجه شد آن ها در محل خود نیستند و مستاجرش کل خانه را دزدیده است. این داستان شاید باورنکردنی باشد اما پلیس مالزی این مورد را تایید کرده است. البته بعد از مدتی سارقان این خانه های پیدا شدند و خانه ها نیز به محل اولیه بازگردانده شد.

دزدین پل:



یکی از روستاهای روسیه روزگاری محل قرار داشتن یک پل 200 تنی بود اما یک شب ناگهان این پل که وسیله مهم ارتباطی این روستا بود کاملا ناپدید شد. این پل تنها در یک شب و به طور کامل دزدیده شد. این دزدی یکی از عظیم ترین سرقت های زمان خود لقب گرفت اما بعد از مدتی دزدان آن نیز دستگیر شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها