کد خبر: ۸۵۴۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
این حرف‌ها در حالی از سوی هدايتی مطرح شده که جامعه رسانه‌ای همواره او را فردی عاشق تریبون و مصاحبه می‌شناسند
iran - hossein hedayati

سایت گل – برنامه «سکو» نخستین برنامه هفتگی ویژه فوتبال است که چند صباحی است پنجشنبه شب‌ها از شبکه باران به تهیه‌کنندگی و اجرای مجتبی پوربخش پخش می‌شود. این هفته با توجه به حرف و حدیث‌های اطراف مالک متمول باشگاه ملوان که حکایت از بازداشت حسین هدایتی داشت، تهيه‌كنندگان برنامه جهت روشن شدن قضایا، مالک ملوان و گهر و استیل‌آذین را روی خط آورده و در یک گفت‌وگوی تلفنی با او به شرح داستان پرداختند.

هدایتی گفت: شایعه و اخباری که منتشر شده، فکر می‌کنم کار عده‌ای نابخرد و غرض و مرض‌دار بود که اخباری را پخش کردند و این اخبار صحت ندارد و به من منتسب نمی‌شود! وی همچنین در مورد خرید تیم گهر لرستان، افزود: حضور در ورزش به خصوص فوتبال را به عنوان یک دغدغه‌ی اساسی خود می‌دانم و قصدی جز خیر و شاد کردن دل مردم به ویژه جوانان ندارم!


هدایتی در پاسخ به دعوت پوربخش از وی جهت حضور در برنامه نیز گفت تاکنون در هیچ برنامه صدا و سیما حاضر نشده ولی اگر احساس نیاز شد حتماً در این برنامه حضور خواهد یافت. وی علت عدم حضور خود در برنامه‌های صدا و سیما را از ابتدا تا کنون، شایعاتی دانست که حضورش در فوتبال را به خاطر شهرت‌طلبی می‌دانند اما تاکید کرد که به عنوان یک سرباز نظام هر جا که لازم باشد به خاطر جوانان و مردم این شایعات را به جان می‌خرد.

البته این حرف‌ها در حالی از سوی هدايتی مطرح شده که جامعه رسانه‌ای همواره او را فردی عاشق تریبون و مصاحبه می‌شناسند که بارها به صورت زنده بر روی خط برنامه‌های ورزشی تلویزیون آمده و آخرین بار هم در برنامه 90 درباره فساد در فوتبال به صورت کنفرانس ویدیویی حاضر شده بود! حسین هدایتی در بخش پایانی این گفت‌وگوی تلفنی دو تیم ملوان و داماش را دو بال فرهنگ گیلان نامید و برای هواداران دو تیم آرزوی روزهای خوب و در کنار هم بودن را کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها