کد خبر: ۸۵۳۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
دلم می خواست می رفتم جلو و به نوری زاد می گفتم دیگر حتی مخالفانت هم برای مخالفت حسابت نمی کنند! امان از روزی که تاریخ مصرف دار کنی خودت را...

بولتن نیوز: محمد نوری زاد که بعد از انتخابات 88 به همراه مهدی خزعلی به عنوان مخالفین نظام دست به انتشار مطالبی زدند، این روزها گویا تاریخ مصرف شان تمام شده است.

به گزارش بولتن، نوری زاد که تصور می کرد با نامه نگاری به رهبر انقلاب می تواند خودش را بزرگ کرده و اعتباری برای خودش جمع و جور کند، آن قدر در مطالب خود، آسمان و ریسمان بافی کرد که این روزها حتی اندک طرفداران باقیمانده خودش را هم از دست داده است.

بر همین اساس، «کبری آسوپار» یکی از فعالین شبکه های اجتماعی به موضوع جالبی اشاره کرده است. وی در مطلبی که در شبکه اجتماعی گوگل پلاس منتشر کرده، نوشته است:

نوری زاد ِ بی خریدار!

سه شنبه شب در حالی که منتظر بودم تا مرضیه (نخود بانو) وسایلش را جمع کند و از نمایشگاه رسانه های دیجیتال برویم، چشمم وسط شبستان خورد به محمد نوری زاد که تنها قدم می زد و نه کسی تحویلش می گرفت؛ نه کسی حتی می دیدش!

به نخود بانو که هنوز دوربینش را جمع نکرده بود، گفتم سریع از آن آقایی که چهارخونه ی آستین کوتاه پوشیده، عکس بگیر (آخر نوری زاد نمیشناسد که مرضیه) مرضیه هم چند تا عکس گرفت.



دلم می خواست می رفتم جلو و به نوری زاد می گفتم دیگر حتی مخالفانت هم برای مخالفت حسابت نمی کنند!

امان از روزی که تاریخ مصرف دار کنی خودت را...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مرضیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۲
۶
بی مزه
پاسخ
وهاب
UNITED STATES
۱۳:۲۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۹
۲
هر که با نظام در افتاد ور افتاد....خدایییییییییییییش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها