کد خبر: ۸۵۳۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
یک مقام مسئول در وزارت خارجه یمن، خبر استعفای وزیر خارجه این کشور به دلیل اعتصاب یک هفته‌ای کارمندانش را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، یک مقام مسئول در وزارت خارجه یمن دیروز اخبار منتشر شده درباره استعفای «ابوبکر القربی» وزیر خارجه این کشور را تکذیب کرد.

این در حالی بود که برخی رسانه‌های یمنی اعلام کرده بودند: قربی تحت فشار اعتصاب کارمندان وزارت خارجه یمن و درخواست‌شان برای بهبود سطح معیشتی‌ مجبور به استعفا شده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که قربی استعفای خود را به «محمد سالم باسندوة» نخست‌وزیر یمن تقدیم و اعلام کرده است که دولت وفاق ملی به درخواست افزایش حقوق کارمندان وزارت خارجه توجهی نکرده است.

اما یک مقام مسئول در وزارت خارجه یمن در گفت‌وگو با روزنامه اماراتی «الاتحاد» گفت: قربی استعفا نکرده است و تنها از دولت خواسته که به مطالبات کارمندان وزارت‌خانه‌اش که بیش از یک هفته در اعتصاب به سر می‌برند، پاسخ مثبت دهد.

بنا بر این گزارش، چهارشنبه گذشته وزیر خارجه یمن با سخنرانی برای کارمندان وزارت خارجه تلاش کرد تا آنها متقاعد کند به اعتصاب پایان دهند اما آنها به او اهانت کردند.

گفته می‌شود، قربی در نامه به باسندوة نوشته است: من در یک معذوریت اخلاقی مقابل کارمندان وزارت خارجه قرار گرفته‌ام. یا باید برای حفظ جایگاه و موقعیت آنها تلاش کنم یا به غیر خود فرصت دهم تا در چیزی که خودم موفق نبودم، او تلاش کند شاید موفق‌تر از من بتواند عمل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها