کد خبر: ۸۵۱۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۰ مهر ۱۳۹۱
معاون کنسولی، پارلمانی و ایرانیان وزارت خارجه، در با حضور در منطقه آزاد دانشگاهی دبی، از دانشگاه‌های ایرانی و فعال ایرانی در این منطقه بازدید و در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن قشقاوی معاون کنسولی، پارلمانی و ایرانیان وزارت امور خارجه، در سومین روز سفر خود به امارات با حضور در منطقه آزاد دانشگاهی دبی، از دانشگاه‌های ایرانی و فعال ایرانی در این منطقه بازدید و در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

وی در نشست مشترکی با رؤسای شعب دانشگاه‌های ایرانی، مسائل و خواسته‌های آنها را از نزدیک بررسی کرد.

در ابتدای این جلسه، مسئولین شعب دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، شهید بهشتی و شیراز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های واحدهای خود، به طرح مشکلات و پیشنهادات خود در زمینه روادید دانشجویی، انتقال ارز و دیگر موارد مورد نظر پرداختند.

معاون کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه در جمع مسئولین دانشگاه‌های ایرانی با قدردانی از فعالیت‌های مراکز دانشگاهی و مدارس ایرانی، ادامه حضور و تقویت این مراکز را در مسیر اهداف علمی و فرهنگی کشور دانست.

وی همچنین از جدی بودن معاونت کنسولی وزارت خارجه بر پیگیری موضوعات دانشجویان ایرانی خارج از کشور و برآورده کردن نیازهای شعب دانشگاه‌ها در خارج خبر داد.

قشقاوی در رأس یک هیئت بلند پایه از دستگاه‌های مختلف کشور به مناسبت برگزاری هفتمین کمیسیون مشترک کنسولی دو کشور در امارات بسر می‌برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها