کد خبر: ۸۴۹۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
گروهی تحت عنوان لشگر پیشمرگان کردستان با صدور بیانیه ای در اربیل در کردستان عراق با اعلام آغاز جنگ مسلحانه در کردستان ایران ، همزمان مردم کرد منطقه را تهدید می کنند که درصورت همکاری با جمهوری اسلامی ایران کشته خواهند شد. این در حالی است که در دو ماه گذشته گروه دیگری بنام پارتیزانان جنوب اعلام کرده بودند که بزودی عملیات مسلحانه را در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار بولتن نيوز از اقليم كردستان: گروهی تحت عنوان لشگر پیشمرگان کردستان با صدور بیانیه ائی در اربیل در کردستان عراق با اعلام آغاز جنگ مسلحانه در کردستان ایران ، همزمان مردم کرد منطقه را تهدید می کنند که درصورت همکاری با جمهوری اسلامی ایران کشته خواهند شد.

این بیانیه همچنین از مردم کردستان ایران خواسته است که با توجه به کاهش عملیات مسلحانه در کردستان ایران از سوی احزاب ضد انقلاب مستقر در کردستان عراق ، آتش جنگ های مسلحانه را در کردستان ایران بیافروزند.

این در حالی است که در دو ماه گذشته گروه دیگری بنام پارتیزانان جنوب اعلام کرده بودند که بزودی عملیات مسلحانه را در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهند کرد.

در همین راستا طی روزهای گذشته این دو گروه مسلح با همدیگر در اربیل دیدار کرده و تصمیم به هماهنگی فعالیت ها در داخل خاک ایران گرفتند.

این بیانیه ها در حالی در کردستان عراق صادر می شود که امروز کردستان عراق بیشترین حجم مبالدلات بازرگانی را با كردهاي ايران دارد .

انتشار این بیانیه ها و اخبار در کردستان عراق از یک سو بیانگر سردرگمی گروههای ضد انقلاب دارد که با کمک سرویس های جاسوسی درصدد احیاء فعالیت های تروریستی خود هستند. و از سوئی کردستان عراق تبدیل به مکانی امن برای تهدید همسایگانش شده است.

برمسئولین سیاسی کشورنیز واجب است که با واکنش نسبت به این اتفاقات، مسئولین سیاسی کردستان عراق را بطور رسمی در جریان این اقدامات و نگرانی های مردم کرد ایران قرار دهند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها