کد خبر: ۸۴۸۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
در این برهه دوباره بحث حضور این بازیکن در پرسپولیس در نیم فصل مطرح شده و حقیقی در گفتگو با سایت گل این موضوع را تایید می کند.
رضا حقيقي
ok

سایت گل-رضا حقیقی کاپیتان مشهدی تیم فجرسپاسی شیراز به قول خودش بازیکن بدشانسی است چون در شرایطی که همه انتظار داشتند کی روش او را برای بازی با کره جنوبی دعوت کند در بازی با تراکتورسازی تبریز مصدوم شد. حقیقی دچار کشیدگی رباط داخلی شده بود و برای حضور دوباره در میدان باید سه هفته استراحت می کرد. در این برهه دوباره بحث حضور این بازیکن در پرسپولیس در نیم فصل مطرح شده و حقیقی در گفتگو با سایت گل این موضوع را تایید می کند.

-وضعیت زانویت چطور است و در چه مرحله از درمان هستی؟


الان آب درمانی می کنم. سه چهار روز پیش کار با وزنه را آغاز کردم و چند روز دیگر هم تست عضله می گیرم.

-چه زمانی کار با توپ را آغاز می کنی؟

اگر تست عضله ام خوب باشد از شنبه کار با توپ را آغاز می کنم و در صورت صلاحدید کادر فنی می توان در دیدار با نفت تهران بازی کنم.

-این روزها بحث انتقالت به پرسپولیس در نیم فصل مطرح است خودت در جریان هستی؟

حدود یک ماه پیش یکی از افراد منتسب به باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفت و موضوع انتقالم در نیم فصل را مطرح کرد. من هم گفتم بازیکن فجرسپاسی هستم و مسئولان باشگاه باید تصمیم بگیرند نه من.

-اما ظاهرا مسئولان باشگاه از این حرکت مسئولان باشگاه پرسپولیس ناراحت هستند و مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی امروز گفته بود الان وقت تماس گرفتن با یک بازیکن نیست!

خب آقای جعفری طبق قانون رفتار کرده است.

-با خودت در مورد پیشنهاد پرسپولیس صحبت نکرده است تا ببیند نظر تو برای انتقال چیست؟

نه اما با توجه به شناختی که از مسئولان باشگاه فجرسپاسی و شخص آقای جعفری دارم می دانم با انتقالم به پرسپولیس در نیم فصل مخالفت می کنند.

-چرا چنین ذهنینی داری؟

چون آقای جعفری یک ماه پیش مصاحبه کرده بود و گفته بود رویانین اگر حقیقی را می خواهد باید یک میلیارد به فجرساسی بدهد. خب یک میلیارد پول زیادی است و در واقع یک سنگ بزرگ است و سنگ بزرگ هم علامت نزدن است!

-فجرسپاسی که مشکل مالی دارد با این انتقا می تواند بخشی از مشکلاتش را برطرف کند.

بله تیم ما کمتری بودجه را در بین تیم های لیگ برتری دارد اما آقای جعفری و مسئولان باشگاه فقط الان را در نظر نمی گیرند. آنها آینده نگری می کنند و با انتقال من نمی خواهند ریسک کنند و تیم را در خطر افت قرار دهند. البته این به معنای تاثیرگذاری بودن من نیست شاید حتی اگر من بروم تیم فجرسپاسی قدرتمندتر هم بشود اما با توجه به سقوط تیم در چند فصل گذشته مسئولان باشگاه نمی توانند ریسک کنند.

-به بازی کردن در خارج از ایران هم فکر کردی؟

راستش را بخواهید چند ماه پیش گلچینی از فیلم بازیهایم را به مدیربرنامه ام دادم و او هم آن را در اختیار چند آژانس نقل و انتقال قرار داد. یک باشگاه اروپایی بازی مرا پسندیده بود و شاید لژیونر شدم.  قرار بود نماینده باشگاه برای دیدن بازی ام در دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی به ایران بیایند اما از بدشانسی مصدوم شدم و این فرصت از دست رفت. اما امیدوارم در بازی با ازبکستان دعوتم کنند تا هم برای تیم ملی بازی کنم و نماینده باشگاه اروپایی مرا ببیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها