کد خبر: ۸۴۸۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
سرمربي جديد تيم فوتبال استيل آذين زاگرس گفت: ريسک بزرگي کردم که به اين تيم آمدم اما تصميم گرفتم که در شرايط امروزي فوتبال به بخش خصوصي کمک کنم.

 پرويز مظلومي، سرمربي جديد تيم فوتبال استيل آذين زاگرس (گهر دورود سابق) در محل باشگاه استيل آذين در تهران با بازيکنان اين تيم جلسه‌اي برگزار کرد تا درباره مسائل مختلف با آن‌ها گفت‌وگو کند.

در اين جلسه اعضاي کادر فني تيم و چند تن از اعضاي هيات مديره حضور داشتند ولي حسين هدايتي بنا به گفته مظلومي به دليل گذراندن دوران نقاهت عمل جراحي نتوانست در اين جلسه حاضر شود.

سرمربي جديد استيل آذين زاگرس پيش از شروع جلسه‌اش با بازيکنان با خبرنگاران روبه‌رو شد و به سوالات‌شان پاسخ داد.

وي در آغاز درباره اينکه چرا هدايت اين تيم را پذيرفته است؟ گفت: من قصد داشتم حداقل تا نيم فصل استراحت کنم اما به يکباره دوستانم با من تماس گرفتند و گفتند که آقاي هدايتي گهر را خريده است و از من خواسته که او را در کار اداره تيم کمک کنم. من هم چون به او ارادت دارم در اين شرايط تصميم گرفت که او را ياري کنم. به هر حال در شرايطي که فوتبال ما با مشکلات زيادي روبه‌روست وقتي ديدم فردي از بخش خصوصي به اين خوبي کار و هزينه مي‌کند، نخواستم که او تنها بماند و تصميم گرفتم که در اين کار خيري که انجام مي‌دهد کمکش کنم که البته ريسک بزرگي انجام دادم.

وي ادامه داد: استيل آذين زاگرس پتانسيل بسيار بالايي دارد و به عقيده من جزو تيم‌هاي پرطرفدار ايران است. چون مردم چند استان از آن حمايت مي‌کنند. فقط متاسفم که اين تيم تاکنون نتوانسته در خانه خودش بازي کند. يکي از شروطي که براي پذيرفتن هدايت تيم داشتم اين بود که امکاناتي فراهم شود تا در لرستان بازي کنيم.

مظلومي همچنين گفت: لرستان مردم خوب و خونگرمي دارد. من خودم اهل خوزستان هستم که به اين استان نزديک است و به روحيات آن‌ها آشنا هستم. آن‌ها مي‌توانند با حمايت‌هايشان به ما کمک کنند تا سر پاي خودمان بايستيم. با اين حال از مسئولان استان خواهش مي‌کنم که به ما کمک کنند چون هدايتي و دوستانش به تنهايي نمي‌توانند تيم را به موفقيت برسانند. همه بايد دست به دست يکديگر بدهيم تا تيم حداقل امسال در ليگ برتر بماند.

سرمربي جديد استيل آذين زاگرس در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا به مسئولان اين تيم قول داده است که تيم در ليگ برتر بماند؟ گفت: من هر کجا که رفته‌ام هيچ قولي نداده‌ام. اما همه تلاشم را مي‌کنم. مطمئنم که اگر تيم در لرستان بازي‌هاي خودش را انجام دهد و از امتياز ميزباني برخوردار باشد، مي‌تواند در ليگ برتر بماند.

مظلومي درباره وضعيت بازيکنان تيم جديدش هم گفت: جا دارد که از کادر فني گذشته تيم تشکر کنم. مخصوصا از آقايان حيدرپور و پورمند که در شرايط نسبتا بد تيم کار به دست گرفتند. کادر فني گذشته زحمات زيادي کشيده است. با توجه به شرايطي که تيم داشت اقدام به جذب بازيکن کردند. من شنيده‌ام که تيم ما سه يا چهار جاي خالي دارد که اگر بتوانيم چند بازيکن خوب ديگر به تيم اضافه کنيم، موفقيت‌مان دور از دسترس نيست.

مظلومي که در اين تيم لرستاني جانشين مهدي تارتار شده است، با انتقاد از مديراني که مربيان خود را پس از چند باخت برکنار مي‌کنند، گفت: من چنين چيزي را اصلا دوست ندارم. زماني هم که بيکار شدم، گفتم که دوست ندارم جاي همکارانم را بگيرم و با توجه به اينکه پيشنهادهاي زيادي داشتم و قبول نکردم، اين مسئله را ثابت کردم اما در اين تيم به اين دليل آمدم که سرمربي گذشته‌اش خودش کنار رفته بود. به نظر من بايد به مربيان فرصت داده شود. عوض کردن مربي پس از 5 باخت پوشاندن نقاط ضعف است. وقتي تيمي نتيجه نمي‌گيرد فقط مربي مقصر نيست بلکه کل تيم ضعيف عمل کرده‌اند.

وي در پايان گفت: نتيجه‌گرايي فوتبال ما دست مربيان را بسته است، ديگر هيچ کس به دنبال بازندگي نيست. شما بگوييد که در چند سال اخير کدام چهره‌ها را به فوتبال‌مان معرفي کرده‌ايم. تغيير مربيان گاهي نتيجه داده است اما اکثرا به سود فوتبال نبوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها