کد خبر: ۸۴۷۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس طی تذکری گفت: از تریبون مجلس نگویید ما به‌التفاوت فروش ارز به جیب چه کسی رفته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی تذکری با استناد به بند 11 ماده 23 آئین‌نامه داخلی مجلس در صحن علنی خطاب به محمدرضا باهنر که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، اظهار داشت: شما از دلسوزان و سابقون سیاسی کشورید و قطعا حرف بی‌حساب نمی‌زنید ان‌‌شاء‌‌الله  مواظب هستید تا رفتارتان صدمه‌ای به آرامش کشور نزند.

وی افزود: وقتی شما در موقعیت مدیریت مجلس قرار می‌گیرید مسئولیت مضاعفی دارید تا اجازه ندهید که از این تریبون حرفی گفته شود تا صفا و صمیمیت را از بین ببرد.

کوچک‌زاده ادامه داد: نمی‌دانم این صحبت که یک نفر بگوید ما به‌‌التفاوت فروش 1226 تومان و 3500 تومان به جیب چه کسانی رفته است چرا مطرح می‌شود؛ این به این معناست که از تریبون مجلس مسئولین اجرایی را دزد خطاب کنیم؛ اینطوری کار مملکت به سرانجام نمی‌رسد.

وی ادامه داد: ما در کشور سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و نهادهای دیگری را داریم و خود دولت هم بارها گفته که من ارزی بالاتر از  1226 تومان نفروخته‌ام بر همین اساس نباید اجازه داد که از تریبون مجلس این طور موارد مطرح شود.

کوچک‌زاده اظهار داشت: نباید از این تریبون بگوییم که مابه‌التفاوت نرخ ارز به جیب چه کسی رفته چرا که ممکن است بگویند به جیب تو رفته است بر همین اساس باید اجازه داد که برادری برقرار باشد چرا که ما در این اوضاع بیشتر از هر چیز به صفا و صمیمیت نیاز داریم.

محمدرضا باهنر در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: مسئولین بانک مرکزی اعلام کردند که ما یک دلار هم بیش از 1226 تومان نفروخته‌ایم که البته ممکن است ما روی این مسئله حرف داشته باشیم که چرا نفروخته‌اند اما سایر موارد قابل بررسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها