کد خبر: ۸۴۰۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
به گزارش بولتن نیوز؛ دور جديد تمرينات تيم ملي و حضور بازيكنان مصدومي كه سرمربي تيم ملي از نبودنشان در بازي با لبنان آسيب جدي ديد، حال كروش را خوب كرده تا جاييكه او در تمرين تيم ملي به رقص و پايكوبي مي‌پردازد!

تمرين ديروز تيم ملي حال و هواي جالبي داشت و اتفاق‌هايي در آن افتاد كه نشان داد كروش در مسير يادگرفتن آداب ايراني‌ها، از روش‌هاي شادي كردن‌هاي مختلف ايراني‌ها هم اطلاعاتي كسب كردهو آنها را خوب ياد گرفته است.

سرمربي تيم ملي فوتبال كه روزهاي سختي را پس از بازي با لبنان سپري كرده، ديروز در جريان گرم كردن بازيكنان و زمانيكه شاگردانش را به مربي بدنساز تازه واردش سپرده بود تا آنها را آماده تمرينات تاكتيكي كند، در لحظه‌اي بشكن زنان به سمت بازيكنان آمد كه اين موضوع باعث تغيير فضاي تيم ملي شد و براي دقايقي لبخند را بر لب بازيكنان نشاند.



جريان از اينجا شروع شد كه حركت بازيكنان در بخشي از تمرين‌هاي مربوط به گرم كردن به رقص شباهت داشت كه در همين حين تعدادي از بازيكنان شوخي را به زبان مي‌آورند كه گويا كروش هم متوجه اين شوخي مي‌شود و با بازيكنان همراهي مي‌‌كند. در اين بخش سرمربي تيم ملي با نمايش كوچكي از پايكوبي ايراني ها بين بازيكنان مي‌آيد و همين حركت كوچك كافيست تا خنده فضاي تيم ملي را پر كند.

البته اين اقدام كروش پيام‌هاي ديگري هم دارد. يكي اينكه او مي خواهد در آستانه بازي حساس با لبنان ‌فضاي تيم ملي را شاداب نشان دهد و به بازيكنانش هم كه بعد از بازي با لبنان روحيه خوبي نداشتند، بقبولاند كه همين رويه را ادامه دهند. البته مسئله ديگري هم كه وجود دارد و در بخش ابتدايي مطلب به آن اشاره شد، شادي قلبي مرد پرتغالي از بازگشت ستاره هايش است. نفر اول تيم ملي بارها عملكرد ضعيف تيم ملي مقابل لبنان را تاييد كرده اما به اين موضوع هم اشاره داشته كه نبود بازيكنانش باعث اين شرايط شده است؛ حالا بازيكنان محروم و مصدوم كه بار اصلي تيم ملي روي دوش آنها بود، از جمله آندرانيك تيموريان، خسرو حيدري و ... برگشته اند و كروش از اينكه بيشتر بازيكنانش را در اختيار دارد، خوشحال است، پس نمي‌تواند اين خوشحالي را پنهان كند چون مي داند با اتكا به اين نفرات مي تواند در بازي حساس با كره جنوبي، بهتر نتيجه بگيرد.

نكته ديگري كه مي توان از اين رفتار كروش برداشت كرد، اينست كه او به خوبي با آداب ايراني ها حتي بخشي كه مربوط به بعضي از آداب شادي كردن ايراني هاست، نيز آشنايي دارد. البته كروش پيش از اين هم نشان داده بود كه درباره رفتار و علايق ايراني ها مطالعه داشته و با شناخت خوبي به ايران آمده است. او روزيكه براي اولين بار بعد از عقد قرارداد پيش روي خبرنگاران قرار گرفت، وقتي نامش را پرسيدند، نام كوروش را به زبان آورد و گفت، مي‌دانم كوروش براي ايراني‌ها اهميت دارد، پس مي‌توانيد من را كوروش صدا كنيد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها