کد خبر: ۸۴۰۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
عدم شناسایی منبع هواپیمای بدون سرنشین که روز گذشته وارد حریم هوایی سرزمین اشغالی شد، محافل نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را سرگردان کرده است.

به گزارش فارس به نقل از المنار، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز گذشته نیروی هوایی ارتش یک فروند هواپیمای شناسایی بدون سرنشین را که وارد اراضی اشغالی سال 1948 شده بود، ساقط کرد.

بر اساس این گزارش محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته‌اند منبع این هواپیما را شناسایی کنند و همین امر موجب نگرانی و سرگردانی آنها شده است.

در همین راستا ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همه شواهد و قرائن دلالت بر این دارد که این هواپیما از لبنان به پرواز درآمده است اما مطمئن نیست که آیا حزب‌الله به طور مستقیم این هواپیما را به پرواز درآورده و یا اینکه کار ایران بوده است.

کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که «بنی گانتس» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم جلسه ویژه‌ای برای بررسی این حادثه برگزار کرد و وی در حال بررسی نحوه پاسخ به آن در صورت کسب اطمینان از منبع لبنانی این هواپیماست.

تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد: آنچه روشن است، این است که ماموریت این هواپیما جمع‌آوری اطلاعات بوده و ارتش در حال بررسی مسیر این هواپیما و عبور آن از مواضع دفاعی اسرائیل است و این هواپیما از سطح دریا به منطقه عسقلان وارد شده است.

بنابر این گزارش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حدود ساعت 9 صبح این هواپیما را رهگیری کردند و پیش از انفجار آن به مدت 15 دقیقه در آسمان اسرائیل پرواز کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها