کد خبر: ۸۴۰۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
به گزارش  هم اندیشی،  مراسم افتتاحیه این مراسم صبح روز پنجشنبه با سخنرانی جناب آقای استاد آقا دبیر ستاد فجر آغاز شد. وی با تشریح فعالیتهای اخیر ستاد و وضعیت فعلی کانون های هم اندیشی اهداف نشست را تبیین نمود.


در ادامه این نشست حجت الاسلام جمالی از اعضای اتاق فکر ستا فجر انقلاب اسلامی موضوع تحقق تمدن انقلاب اسلامی در نگاه امام و رهبری و لازمه های آن ،به تبیین شاخصه ها و مولفه های تمدن انقلاب اسلامی در نگاه امام و رهبری پرداخت

روز اول  نشست با سخنرانی  آیت الله رجبی  قائم مقام موسه آموزش عالی امام خمینی(ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با طرح مباحثی پیرامون حقیقت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه  پی گیری شد.

بازدید و زیارت از ضریح جدید حضر امام حسین (ع) از دیگر برنامه هایی بود که برای دبیران استانی کانون های هم اندیشی در بعد از ظهر روز ول این نشست اجرا شد.

در جلسه دوم روز اول این نشست عبدالوهاب احمد الداعی یکی از انقلابیون جنبش انصارالله یمن به تشریح برخی حوادث منطقه ای خصوصا انقلاب اسلامی مردم یمن پرداخت.

در پایان روز نخست این نشست دبیران و مسئولین کانونهای هم اندیشی استانی حاضر در نشست با تشکیل جلسات ویژه با کارشناسان مناطق ستاد فجر به بررسی فعالیت کانونها پرداختند.


به گزارش خبر نگار هم اندیشی،  روز دوم این نشست با  ارائه سخنانی از سوی برخی دبیران کانون های هم اندیشی استانی در خصوص نقات قوت و ضعف کانونها و وضعیت استانها آغاز شد. 

جناب آقای افضلی فرد دبیر کانون استان اردبیل و نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای علی نژاد دبیر کانون کرمان(موفقترین کانون)، جناب آقای زارع پور دبیر استان فارس(یکی دیگر از کانونهای موفق) و جناب آقای دنکوب دبیر کانون استان گلستان و استاد دانشگاه به بیان نکاتی در این زمینه پرداختند.





در ادامه جناب آقای استاد آقا دبیر ستاد به بیان سیاستها و تبیین اهداف و آرمانهای کانونهای هم اندیشی و پاسخ به برخی سوالات در این زمینه پرداخت.


این نشست دورروزه با سخنرانی اخلاقی حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی رئییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس به کار خود پایان داد.

.


مشروح سخنرانی های این نشست متعاقبا در همین پایگاه منتشر خواهدشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها