کد خبر: ۸۴۰۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
اسطره باشگاه مادریدی درمورد اهمیت برد برای تیم مورینیو در ال کلاسیکو صحبت کرده و به رقابت مسی- رونالدو نیز اشاره ای داشته
Alfredo Di Stefano
Getty Images

سایت گل- آلفردو دی استفانو، اسطوره آرژانتینی باشگاه رئال مادرید معتقد است که بارسلونا بهترین تیم دنیاست. او در حالی این صحبت ها را برزبان آورده که رئال مادرید امشب میهمان کاتالونیایی هاست.

بارسلونا در آستانه این دیدار 8 امتیاز بیشتر از رئال دارد و دی استفانو در صحبت هایی به تمجیداز بارسا پرداخته.

این اسطوره 86 ساله به ایی.اس.پی.ان گفت:« بازی خیلی سختی خواهد بود. هر یک از دو تیم بازیکنانی دارند که می توانند تیمشان را به پیروزی برسانند. بارسلونا فوتبالی استثنایی بازی می کند و آنها چه ببرند و چه ببازند بازی شان را تغییر نمی دهند. آنها برتر از هر تیم دیگری هستند؛ چرا که 4 یا 5 بازیکن دارند که با اتکا به مهارت های فردی شان، بازیکنانی استثنایی هستند و نمی توان واقعیت را نادیده گرفت.»


این اسطوره آرژانتینی ادامه داد:« امیدوارم رئال بتواند در این بازی به پیروزی برسد و ما بتوانیم شروع خوبی برای نزدیک تر شدن به صدر جدول داشته باشیم.»

دوئل رونالدو و مسی یکی از سوژه های جذاب بازی های ال کلاسیکو است که نقش پررنگی در انتخاب برنده توپ طلای امسال خواهد داشت. دی استفانو در این باره گفت:« رونالدو و مسی دو بازیکن کاملا متفاوت هستند. آنها در پست های متفاوتی بازی می کنند و ویژگی های متمایزی دارند. مهارتهایشان با هم فرق می کند ولی هردویشان گلزن های فوق العاده ای هستند و این مهمترین نکته است. سخت است بگوئیم که چه کسی برنده توپ طلا خواهد شد. چون فوتبال علم دقیقی نیست و افراد نظرات متفاوتی در مورد اینکه چه بازیکنی بهترین بازیکن دنیاست دارند. همه چیز بسته به آرای مربیان و کاپیتان های کشورهاست. خواسته هر بازیکنی،این است که موفق باشد و این برای تیمش مهمترین نکته است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها