کد خبر: ۸۳۹۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
آقا اردوغان! نکند که شما هم بله؟ خدا نکند که بله که اگر بله باشد، خطر وجود شما برای منطقه از شیوخ صهیونیست مسلمان نما هم بیشتر و ترکیه را نابود خواهید کرد.

فارس، حیدر رحیم‌پور ازغدی طی یادداشتی از عملکرد رجب طیب اردوغان به شدت انتقاد کرد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

آقای اردوغان به سیاستمردانی که به او اعلان می‌کنند و می‌گویند، چرا با چنین حرکاتی غیرانسانی و غیراسلامی و بیهوده و ابتداء ساکن به کشور سوریه -که به فرض هم اگر مشکلاتی داشت ربطی به شما نداشت-، ناگهان از چهار گوشه دنیا آدمکش استخدام کردی و از خزانه دولت خون بهاء آنان را پیشاپیش پرداختی و از ضراتخانه کشور آن همه سلاح را برای کشتن مسلمانان همسایه و ملتی که 65 سال است حافظ خط اول تجاوز اسرائیل می‌باشند، سرمایه گذاری کردی و آخر هم آن تهی مغزان را به کشتن دادی، آخر چرا تئوریسین ترکیه‌ای که یک قرن ملت محرومش از وظایف عمومی اسلامی خود محروم بودند و پس از بیداری جهان اسلام این همه با ذوق و شوق که ادعای اسلام پروری داشتی، رای دادند؟ ناگهان با چرخشی 180 درجه‌ای برای حفظ کشور جعلی اسرائیل دست در دست فهد و حمد صهیونیست‌های مسلمان نما نهادی و با سوریه خط اول مقاومت این چنین کردی.

و آیا هنوز نمی‌دانی که فهد و حمد صهیونیست‌هایی مسلمان نما و صهیونیست‌های یهودی نما و مسیحی نما می‌باشند و به اجبار باید از کشور اسرائیل حفاظت کنند. آنان پیمان سپرده‌اند که در همه دوران سلطنت هر روزی به شکلی به مسلمان کشی بپردازند و در همه عمر گلوله‌ای به سوی صهیونیستی پرتاب نکنند، شما چرا؟!

تو که می‌گویی من لاییکم و فتاوی خاخام‌های آخوند نمای درون حرمین تاثیری برایم ندارد، تو چرا این چنین کمر همت برای حفظ کشور جعلی اسراییل بسته و چنین گستاخانه به کشور همسایه حمله ور شده‌ای؛ وهابیان متحجر و مسخ شده که تمام مسلمانان را تکفیر می‌کنند طبیعی است که برای کشتن مسلمانان که حتی پراندن سنگ هم به سوی سربازان اسراییل جایز نیست. طبیعی است که برای کشتن مسلمانان به فتوای آخوندهای وهابی که مسلمانان را تکفیر می‌کنند و همین روزها فتواء می‌دهند که حتی پراندن سنگ هم به سوی سربازان اسراییل جایز نیست، طبیعی است که وظیفه بدانند و در شرایطی که بیداری اسلامی جهانگیر گشته این چنین گستاخانه به شکستن خط اول دفاع و مقاومت کشور سوریه حمله و آنچنان جنایاتی را انجام دهند اما تو لاییک چرا؟!

مگر همین دیروز با لاییک تجدید عهد نکردی و نگفتی چه کسی گفته که ما لاییک نیستیم. آیا لاییک برای خواندن نماز در مسجد امویان و هموار ساختن راه نظامی تروریست و آدمکش به کشور همسایه می‌فرستد، اصولا چه کسی شمای نماز خوان را از خواندن نماز در مسجد امویان منع کرده بود که برای توقف نماز خواندن در مسجد مبارک تان آن همه کشتار به راه انداختید.

به خدا قسم پیامبر از کسی نخواسته که برای موفق شدن به خواندن 2 رکعت نماز پادشاهی فرمان دهد به کشور همسایه حمله‌ور شوند؛ در یک خوراک خون هفتاد نفر را بکشند و سر جوانان را ببرند و با لگد کودک در گهواره را به بیرون پرتاب و سینه مادرش را ببرند؛ کی پیامبر چنین نمازی را از شما خواسته است که برای مقدمه این واجب آن همه جنایت کنید.

آقای رییس! همکاری با فهد و حمدی که با اربابان پیمان بسته‌اند که در همه دوران پادشاهی، مسلمان بکشند و در همه دوران ریگی به سوی دشمنان اسلام پرتاب نکنند؛ حال شما چرا مردم سوریه را کشتید و آنهمه خرابی برای شکستن خط اول مقاومت در برابر اسراییل سرمایه گذاری کردید؟

خود می‌دانید که مردم از کسی که به لاییک بودن خود افتخار می‌کنند این را باور ندارند که برای خواندن نماز این همه به جان و مال کشور همسایه صدمه وارد آورد و پای تروریست‌ها را به کشور خود هم باز کند.

آقای اردوغان! بفرمایید پشت پرده چه خبر است؟ زیرا مردم این همه علاقه نماز در شما سراغ ندارند و اسلام هم می‌فرماید اگر یک نخ فرش زیر پای نماز خوان حرام باشد، نمازش مقبول نیست و در این صورت چگونه حضرت‌تان این چنین خشن‌ برای خواندن نماز در مسجد اموی این همه جنایت فرمودید؛ آقا نکند که شما هم بله؟ خدا نکند که بله که اگر بله باشد، خطر وجود شما برای منطقه از شیوخ صهیونیست مسلمان نما هم بیشتر و ترکیه را نابود خواهید کرد.

ولا حول و لا قوه الا با... العلی العظیم

حیدر رحیم‌پور ازغدی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها