کد خبر: ۸۳۸۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
یک گزارشگر سابق شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که رسانه های مهم آمریکایی از جمله سی‌ان‌ان. تصاویر بد و منفی از سوریه و ایران ارائه می کنند و این نوع اقدامات نشان می دهد دولت آمریکا درباره برخی از حوزه ها چگونه فکر می کند و این برای ژورنالیسم مضر و غیر سازنده است.
مهر، امبر لیون در مصاحبه اختصاصی خود با شبکه راشاتودی گفت: رسانه های آمریکایی مدام به ارائه تصاویر بد و شیطانی از ایران و سوریه مشغول هستند.

وی گفت: در کل من فکر می کنم این بدان معنی است که رسانه ها، سیاست های آمریکا را پیگیری می کنند و این نوع اقدامات نشان می دهد دولت آمریکا درباره برخی از حوزه ها چگونه فکر می کند و این برای ژورنالیسم مضر و غیر سازنده است.                  

لیون افزود: ایران به ویژه بطور مرتب از سوی جریانات عمده رسانه ها اهریمنی جلوه داده می شود و آنها اینگونه تبلیغ می کنند که جمهوری اسلامی برای عموم مردم آمریکا خطرناک است؛ زیرا به مردم آمریکا اطلاعات درست و تصاویر درستی از سیاست ها داده نمی شود.

این گزارشگر اضافه کرد : ترس من این است که ما در حال شیطانی جلوه دادن ایران در شبکه های آمریکایی هستیم و این حرکت آغاز شده است و این مسئله در حال تبدل شدن به یک "حرکت سیستماتیک" است.

لیون افزود: در بین روزنامه نگارهای آمریکایی این بیم و هراس بوجود آمده که ما به سوی "جنگ عراق دومی" در حال حرکت هستیم، منتهی این بار نام آن "ایران" است

وی همچنین افزود: به سی ان ان از سوی رژیم های استبدادی پول پرداخت می شود تا "رپرتاژ آگهی های بازرگانی" را برای دیکتاتورها تولید کند که این اصول اخلاقی ژورنالیستی را نقض می کند. زیرا که ما را بعنوان سگ نگهبان رژیم های این چنینی فرض می شویم و این روند در سی ان ان بخوبی احساس می شود.

این خانم گزارشگر تصریح کرد: زمانی که در حال ساخت برنامه مستندی در بحرین بودم با موانع بسیاری روبرو بودم و زمانی که برای تهیه مستند به روستاها رفتم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و شاهد بودم که چگونه رانندگان آمبولانسها مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

وی افزود: رفتار ماموران آل خلیفه با من و همکارم بسیار خشن بود و ما برای خارج کردن برخی از سی دی‌ها باید آنها را پنهان می کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها