کد خبر: ۸۳۷۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
مدير عامل باشگاه سپاهان با اعلام اينکه گزارش ناظر AFC نشان مي دهد تيم داوري اشتباهات تاثيرگذاري در تعيين نتيجه بازي با الاهلي داشت،گفت: بلافاصله بعد از اين بازي به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعتراض کرديم چرا که اين اشتباهات پيروزي را از ما گرفت.
    عليرضا رحيمي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ديدار تيم هاي فوتبال الاهلي عربستان و سپاهان و همچنين آخرين وضعيت تيم سپاهان در رقابت هاي ليگ برتر ضمن بيان مطلب فوق گفت: متاسفانه ما در بازي با تيم الاهلي شاهد اتفاقي نادر در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا بوديم و آنهم به اخراج دروازه بان تيم ما و اعلام پنالتي به سود تيم الاهلي باز مي گشت.

وي در همين خصوص افزود: اين موضوع در حالي اتفاق افتاد  که هيچ برخوردي بين دروازه بان ما و مهاجم الاهلي اتفاق نيفتاده بود. اين اتفاق باعث شد که کار ما با 10 نفره شدن در زمين تيم الاهلي خيلي سخت شود با اين حال حتي شانس بردن را نيز داشتيم که ادامه تصميمات اشتباه تيم داوري مانع از اين شد که به اين مهم دست پيدا کنيم.

مديرعامل سپاهان تاکيد کرد: ما بلافاصله اعتراض خود را به طور رسمي به کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام کرديم اما نکته مهم اين است که گزارش ناظر بازي به AFC نشان مي دهد که داور سه بار به اشتباه آفسايد بازيکنان سپاهان را اعلام کرد و همچنين در مورد اعلام پنالتي به سود تيم الاهلي نيز مرتکب اشتباه شد. مطمئن باشيد ما نيز براي داور بازي با الاهلي در AFC پرونده درست مي کنيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که برخي از کارشناسان اعتقاد دارند که تيم کرانچار 10 نفره بازي کردن را بلد نبود، گفت: اگر اين بازي ديدار رفت بود ما تاکتيکي اتخاذ مي کرديم که گل هاي بيشتري نخوريم و حتي يک گل خورده را نيز جبران کنيم اما چون بازي برگشت بود و از رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف مي شديم بنابراين کادر فني تيم بازي با ريسک بالا را در دستور کار قرار داد.

رحيمي در همين خصوص تصريح کرد: به نظر من اين روش بازي جواب داده بود و حتي سه بار جواهر سوکاي در موقعيت ضد حمله قرار گرفت که کمک داور به اشتباه آفسايد وي را اعلام کرد. در چنين شرايطي چه کاري از دست کادر فني بر مي آيد؟

مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اين پرسش که آيا با وجود حذف از رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا بازهم از عملکرد کرانچار رضايت داريد، تاکيد کرد: ما از عملکرد کرانچار رضايت داريم و با وجود حذف از رقابت هاي ليگ قهرمانان همچنان از وي حمايت مي کنيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا خود شما نيز فکر مي کرديد سپاهان چنين شکست سنگيني را مقابل الاهلي بخورد گفت: بازي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بويژه در مراحل بالا کار بسيار سختي است. هرچند که ما در اين فصل تيم را براي قهرماني در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا بسته بوديم اما اشتباهات تاثير گذار تيم داوري در بازي با الاهلي باعث شد که نتوانيم به موفقيت دست پيدا کنيم. مطمئن باشيد حذف از رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا به هيچ وجه برروحيه بازيکنان ما در رقابت هاي ليگ برتر تاثير نگذاشته است.

 مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اين پرسش که احمد جمشيديان طي مصاحبه اي اعلام کرده بود که به دليل مسائل غير فني قصد جدايي از سپاهان را در نيم فصل دارد و حتي در اين خصوص با شما نيز مذاکره کرده، گفت: اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد و در نيم فصل هيچکدام از بازيکنان سپاهان از تيم جدا نخواهند شد ضمن اينکه بنا به نياز کرانچار حتي تيم را نيز تقويت خواهيم کرد.

وي در پاسخ به اين پرسش که برخي از بازيکنان تيم از نقش پررنگ مرزبان در تعيين ارنج و انجام امور اجرايي تيم ناراحت هستند، گفت: در هرتيمي سرمربي بايد پاسخگوي کارها و تصميمات خود باشد و در تيم ما نيز کرانچار از اين قائده مستثني نيست. ما اصلا نمي خواهيم وارد مسائلي مانند نحوه کار و تعامل کرانچار با مرزبان شويم و اين موضوع فقط به خود سرمربي تيم ربط دارد. بنابراين سرمربي تيم در امور نقل و انتقال بازيکن، انتخاب همکاران خود در کادر فني تيم و ساير امور اجرايي تيم حرف اول و آخر را بايد بزند.

رحيمي در خصوص انتظار هواداران سپاهان از اين تيم در رقابت هاي ليگ برتر گفت: هواداران سپاهان هميشه و حتي در بدترين شرايط از تيم خود حمايت کرده اند، آنها بايد بدانند که همچنان سپاهان از مدعيان اصلي کسب عنوان قهرماني در رقابت هاي ليگ برتر است و ما مي خواهيم براي رسيدن به اين هدف در ادامه رقابت هاي ليگ برتر نتايج خوبي را کسب کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها