کد خبر: ۸۳۶۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
تيم‌هاي فوتبال اولسان کره‌جنوبي و بنيادکار ازبکستان موفق شدند به جمع 4 تيم مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا راه يابند.
شب گذشته 2 ديدار ديگر مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برگزار شد و چهره 4 تيم پاياني اين مسابقات مشخص شد.

به گزارش فارس،بر اين اساس الهلال عربستان در ورزشگاه فيصل بن فهد رياض ميزبان اولسان کره‌جنوبي بود که متحمل شکست سنگين 4 بر صفر شد.

رافينيا در دقايق 24 و 26 و ورک کيم 54 و هو لي 64 گل‌هاي نماينده کره‌جنوبي را در اين پيکار به ثمر رساندند.

اولسان که در ديدار رفت با يک گل پيروز شده بود با پيروزي شب گذشته در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه 5 بر صفر به نيمه نهايي راه يافت.

در ديگر ديدار برگزار شده، بنيادکار ازبکستان در ورزشگاه خانگي خود پذيراي آدلايد يونايتد استراليا بود و با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي رسيد تا ديگر تيم صعود کننده به مرحله نيمه نهايي مشخص شود.

اين ديدار در وقت‌هاي قانوني با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد اما در وقت‌هاي تلف شده تيم ازبکستاني موفق شد در دقيقه 114 گل پيروي‌بخش خود را به ثمر برساند.

ديدار رفت با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيده بود و در مجموع بنيادکار موفق شد با نتيجه 5 بر 4 جواز حضور در مرحله نيمه نهايي را کسب کند.

رمسي در دقيقه 4 و نيومن 64 براي آدلايد گلزني کردند و تورايف 20، شوراخمدوف 72 و رخمتولائف 114 گل‌هاي بنيادکار را به ثمر رساندند.

سه‌شنبه شب نيز تيم‌هاي الاهلي عربستان با برتري مقابل سپاهان ايران و الاتحاد عربستان با پيروزي مقابل گوانگژو چين به نيمه نهايي رسيده بودند.

بر اين اساس در مرحله نيمه نهايي و در دو ديدار رفت و برگشت، الاتحاد به مصاف الاهلي خواهد رفت و بنيادکار با اولسان کره‌جنوبي مصاف مي‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها