کد خبر: ۸۳۶۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
وزیر نفت و معاونان این وزارتخانه روز سه شنبه نشست مشترکی با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه درباره اقدامات به عمل آمده، برنامه‌ها و مشکلات موجود در اجرای طرح‌های نفت و گاز خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه این هفته تشکیل جلسه می‌دهند و قرار است در این جلسات به بررسی تقاضای تحقیق و تفحص یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر از عملکرد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بپردازند.

بررسی طرح الحاق یک بند به قانون بودجه 91 کل کشور، رسیدگی به لایحه بیمه بیکاری، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص عده‌ای از نمایندگان از عملکرد تبصره 13 قانون بودجه سال 1385 کل کشور، رسیدگی به مواد (2-6) لایحه تشکیل صندوق‌های حمایت اجتماعی جوانان و بررسی لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر در دستور کار جلسات هفته جاری کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.

رستم قاسمی وزیر نفت نیز به همراه معاونان این وزارتخانه روز سه شنبه جلسه‌ای مشترک با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه درباره اقدامات به عمل آمده برنامه‌ها و مشکلات موجود در اجرای طرح‌های نفت و گاز خواهد داشت.

کارگروه‌های اقتصادی و اجتماعی کمیسیون مذکور روز سه‌شنبه لایحه جامع خاک، طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد، لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده و طرح خدمات رسانی به ایثارگران را بررسی می‌کنند.

به گزارش فارس، کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، این هفته برنامه هفتگی ارائه نداده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها