کد خبر: ۸۳۵۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۳ مهر ۱۳۹۱
اولين يادواره شهداي بانک صادرات ايران تحت عنوان «با عرشيان» با حضور مدير عامل، رييس واعضاي هيات مديره و جمع کثيري از کارکنان اين بانک در جوار بارگاه امام رضا(ع) در تاريخ 13 مهرماه برگزار و از خانواده معظم 89 شهيد تجليل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اولين يادواره شهداي بانک صادرات ايران تحت عنوان «با عرشيان» با حضور مديران عالي و جمع کثيري از کارکنان در جوار مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) از خانواده 89 شهيد که از کارکنان اين بانک بوده و در راه دفاع از انقلاب و ارزش هاي اسلامي جان خود را فدا نموده اند، تجليل شد.

در اين مراسم که با حضور مهندس پيشرو مديرعامل اين بانک برپا شده بود وي در سخناني گفت:‌ اميدواريم بتوانيم در جوار بارگاه معنوي امام هشتم و در حضور خانواده هاي معزز شهدا، اين اسطوره هاي صبرو و مقاومت، قدردان خون و آرمانهاي شهدا باشيم و سر تعظيم در برابر عظمت و بزرگي راه آن بزرگواران  فرود آوريم و دين و وظيفه خود را در قبال خونشان ايفا کنيم .

وي افزود:‌ اين بانک در راستاي ارج نهادن به مقام شهدا با افتخار انان را به عنوان بزرگترين دارايي معنوي خودمعرفي مي کند و در شرايط سخت کاري بعد از خداوند و ائمه اطهار، اين شهداي بزرگوار را شفيع خود قرار مي دهيم .

 او با اشاره به شراط کنوني خاطر نشان ساخت: در شرايط کنوني که استکبار جهاني جنگ اقتصادي و فرهنگي را شروع کرده و اقدام به تحريم همه جانبه کرده است ما قشر بانکداران رسالت و مأموريت مهمي را بر دوش خود در حفاظت از اين انقلاب و آرمان­هاي خون شهدا احساس مي کنيم .

مديرعامل با اشاره به اقتصاد مقاومتي اظهار داشت:‌در بحث اقتصاد مقاومتي نياز به مؤلفه هاي متفاوتي داريم با صرفه جوي و با به حداقل رساندن هزينه­ها و تجملات اين دوران را با موفقيت سپري کنيم . هر چند شهدا در کنار ما نيستند اما همسنگران آنها با اراده­اي آهنين و چشماني باز به دنبال تحقق اهداف بانک و فرمايشات مقام معظم رهبري هستند و در بحث اقتصاد مقاومتي و توليد ملي جانفشاني مي کنند و الگوهايي را ارايه مي کنند.

شايان ذکر است بانک صادرات ايران به عنوان بانکي مردمي و با سابقه  علاوه بر فعاليت­هاي اقتصادي  که دارد در راه شکوفايي انقلاب اسلامي 89 شهيد و 215 نفر آزاده  و 1178 جانباز تقديم انقلاب نموده است .

گفتني است اين مراسم که با همت واحد بسيج و انجمن اسلامي اين بانک برپا شده بود، مدير موسسه مالي و اعتباري ثامن الائمه و حجت الاسلام ملک محمدي معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامي حضور داشتند و لوح يادواره شهدا توسط پدر شهيد علي ميرزاي پرده برداري شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها