کد خبر: ۸۳۴۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۳ مهر ۱۳۹۱
از فردا بارش‌ها گسترده‌تر مي‌شود و علاوه بر شمال غرب، تمام سواحل درياي خزر، غرب، دامنه‌هاي البرز، مناطقي از مركز، مناطقي از تهران و بتدريج شمال شرق را هم فرا مي‌گيرد.
جام جم آنلاين: پس از چند روز آب و هواي صاف و آفتابي در بيشتر مناطق ميهن، به نظر مي‌رسد موج جديدي از بارش‌ها اين بار علاوه بر نيمه‌شمالي، مناطق جديدي از كشور را نيز فرامي‌گيرد.

ديروز: روز گذشته تقريبا در بيشتر مناطق ميهن جوي پايدار حاكم بود و خورشيد تنها بازيگر آسمان بود. مهم‌ترين پديده روز گذشته وزش باد شديد و گرد و خاك در شرق كشور و بخصوص در منطقه زابل بود كه با توفان شن همراه شد.

امروز: انتظار داريم از امروز بعدازظهر با فعاليت اولين امواج ناشي از سامانه‌اي ناپايدار و بارش‌زا، رگبارهاي پراكنده و آذرخش از سمت شمالي‌ترين شهرهاي شمال غرب و همچنين سواحل غربي درياي خزر شروع شود. در اين مناطق وزش باد را هم شاهديم. همچنين وزش بادهاي شديد امروز هم در منطقه زابل ادامه مي‌يابد.

آينده‌نگري: از فردا بارش‌ها گسترده‌تر مي‌شود و علاوه بر شمال غرب، تمام سواحل درياي خزر، غرب، دامنه‌هاي البرز، مناطقي از مركز، مناطقي از تهران و بتدريج شمال شرق را هم فرا مي‌گيرد. اين بارش‌ها به صورت متناوب تا هفته آينده ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها