کد خبر: ۸۳۱۲۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۱ مهر ۱۳۹۱
معاون حقوقي باشگاه استقلال از شکايت رسمي مربيان اين تيم از مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي خبر داد.
عبدالرحمان شاه حسيني اظهار کرد: پيرو مصاحبه‌اي که مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي عليه چند تن از مربيان تيم استقلال را انجام داده بود، امروز (سه‌شنبه) جلسه‌اي به درخواست کادر فني استقلال در حوزه معاونت حقوقي باشگاه تشکيل شد و در آن آقايان ستار همداني، ايمان عالمي و کريم بوستاني نسبت به مصاحبه مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي رسما شکايت کردند.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: افراد نامبرده تمامي اتهام‌هايي را که مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي متوجه آنها کرده بود تکذيب کردند و آنها را کذب محض خواندند. آنها همچنين معتقدند که حساب مردم عزيز، قهرمان و شهيد آذربايجان از حساب برخي از اشخاص که با زير پا گذاشتن اصول شرعي و قانوني در فوتبال تنش ايجاد مي‌کنند، جدا است. مردم عزيز آذربايجان قطعا قدردان زحمات بي‌سابقه خود در کادر فني گذشته هستند. زيرا نتيجه‌ کسب شده تاريخ باشگاه تراکتورسازي بي‌سابقه بوده است.

شاه حسيني ادامه داد: مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي با انجام مصاحبه‌اي با ايسنا عليه کادر فني سال گذشته اين تيم و کادر فني فعلي استقلال مسايلي را بيان کرد که به تناسب قابل پيگيري است. به همين منظور کادر فني استقلال با مراجعه به کميته‌ حقوقي باشگاه رسما شکايت خود را عليه شخص مذکور اعلام داشتند. علاوه بر آن باشگاه استقلال نيز از اين نظر که مصاحبه‌هاي اخير موجب تحريک تماشاگران و تشويش اذهان عمومي شده است و ممکن است در مسابقه آتي تيم‌هاي تراکتورسازي و استقلال حاشيه ايجاد کند، از اين فرد شکايت کردند.

معاون حقوقي باشگاه استقلال ادامه داد: باشگاه استقلال مدعي است که اين گونه موارد به حيثت باشگاه لطمه وارد کرده و با توجه به متن مصاحبه، باشگاه استقلال توسط رياست کميته‌ حقوقي اين باشگاه شکواييه اي عليه مدير رسانه‌اي باشگاه تراکتورسازي و ساير مصاحبه کنندگان تنظيم کرده است که به تناسب در مراجع قضايي و فدراسيون فوتبال مورد رسيدگي قرار خواهد گرفت. اتهامات مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي قذف، افتراء، هتک حرمت و نشر اکاذيب موضوع مواد «139» « 140» ، «697» و « 698» قانون مجازات اسلامي است که در دادسراي عمومي و انقلاب محل وقوع جرم شکايت خواهد شد.

وي در پايان گفت: برخي از موارد مندرج در مصاحبه در صلاحيت فدراسيون فوتبال قرار دارد و مشمول ماده «23» آيين‌نامه انضباطي که از طريق فدراسيون مورد پيگيري قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها