کد خبر: ۸۳۱۱۳
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۱۱ مهر ۱۳۹۱
آیت‌الله سبحانی:
یکی از مراجع تقلید قم خواستار راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در همه شهرهای کشور شد و گفت: این پلیس هم به اخلاق و هم به قدرت مجهز است و می‌تواند در تحقق امر به معروف و نهی از منکر موفق باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت دنیوی و اخروی یک نعمت ارزشمند الهی است، بیان کرد: جامعه با ایمان به شرط اینکه آینده خود را با گناه آلوده نکند در دنیا و آخرت در امنیت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل تلاش برای حفظ امنیت جامعه کاری مقدس را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر امنیت در جامعه نباشد ما در اقتصاد و فرهنگ شاهد پیشرفت نخواهیم بود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل زحماتی که متحمل می‌شود حق عظیمی بر تمام مردم دارد، از راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی تقدیر کرد و گفت: پلیس امنیت اخلاقی هم به اخلاق و هم به قدرت مجهز است و می‌تواند در تحقق امنیت اخلاقی به توفیقات خوبی دست یابد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه صدا و سیما در تولیدات خود به ویژه در زمینه حجاب بانوان باید دقت نظر بیشتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: نباید با پخش برخی برنامه‌ها زحمات دیگران بی‌اثر شود.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به اینکه در هر کجا پرونده قضایی کمتر باشد نشان دهنده بهتر بود وضعیت اخلاق است، افزود: هر چقدر که میزان پرونده‌های قضایی در جامعه کاهش یابد نشان می‌دهد که امنیت و اخلاق در جامعه بهتر تحقق یافته است.

وی در خصوص اهتمام نیروی انتظامی به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و ارتقا سطح عفاف و حجاب گفت:‌باید نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کند و کسانی که در این راه با این نیرو همکاری کردند اجر خود را خواهند بود.

این مرجع تقلید یادآور شد: حجاب مسئله بسیار مهمی است و مقدمه عفاف به شمار می‌رود بنا بر این باید نسبت به تقویت هرچه بیشتر مظاهر حجاب در جامعه توجه لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بانوانی که در نیروی انتظامی به خدمت گرفته می‌شوند خود باید از نظر حجاب در بهترین شرایط بوده تا به صورت عملی مبلغ حجاب شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها