کد خبر: ۸۲۸۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، مجموعه نمایشگاهی «اسلام زیباست» در پاسخ به هتاکان ساحت پیامبر اعظم توسط انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی (مهدی) آماده گردید.

جمال طاهری مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردوآنیلی گفت: با توجه به هتک حرمت اخیر نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم و در پاسخ به انتشار تعمدی فیلم موهن بر ضد مکتب الهی اسلام، انجمن اسلامی شهید ادواردو؛ مجموعه نمایشگاهی «اسلام زیباست» را جهت عرضه به عموم و اطلاع رسانی در رابطه با این مکتب فراگیر جهانی ارائه می نماید.

وی با اشاره به استقبال از مجموعه نمایشگاهی «اسلام زیباست» در بخش «ره یافتگان» بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران افزود: این مجموعه نمایشگاهی حاوی تصاویر و مطالبی پیرامون موج اسلام گرایی در عصر حاضر در میان چهره های مشهور جهان است.

مدیر بخش «ره یافتگان» بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران در ارتباط با محتوای این مجموعه نمایشگاهی گفت: این مجموعه نمایشگاهی به بیان قدرت اعتقادی تازه مسلمانان از زبان خودشان پرداخته است که برملا کننده توطئه های سطحی و دروغین غرب علیه اسلام ناب محمدی است.

طاهری همچنین از تولید و عرضه ی نمایشگاه جدیدی با نام « پیامبر اعظم» در آینده ای بسیار نزدیک از سوی این مجموعه خبر داد و گفت: معرفی پیامبراعظم و سیره زیبای ایشان از تکالیف اصلی جامعه اسلامی در شرایط کنونی است.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های09136004714 و 03117756012 تماس حاصل نمایند. شایان ذکر است انجمن شهید ادواردو آنیلی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مجموعه های نمایشگاهی شیعه در عرصه بین الملل است که جهت بالا بردن بصیرت عمومی به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
من در نمایشگاه قران امسال از این بخش دیدار کردم الحق بخش خوبی بود...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها