کد خبر: ۸۲۷۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۱
در ادامه هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه تختي تهران به مصاف سايپا مي‌رود.
 هفته دهم ليگ برتر فردا (سه‌شنبه) با انجام يک مسابقه پيگيري مي‌شود و پرسپوليس به مصاف سايپا مي‌رود.

اين بازي به دليل ميزباني سايپا در ورزشگاه تختي تهران برگزار مي‌شود، تصميمي که باعث ناراحتي مسئولان باشگاه پرسپوليس شد و آنها حتي با تهديد مسئولان سازمان ليگ عنوان کردند هيچ مسئوليتي را برعهده نمي‌گيرند. پرسپوليس در ورزشگاهي ميهمان است که قطعا تماشاگرانش بيشتر از تيم ميزبان خواهد بود.

از نظر فني اما وضعيت سايپا بهتر از حريف پرطرفدارش است. اين تيم با 17 امتياز در رده چهارم جدول قرار دارد و مي‌خواهد همچنان در جمع 4 تيم بالاي جدول بماند. نارنجي‌پوشان هفته گذشته در اصفهان شکست خوردند؛ شکستي که همانقدر که به ذوب آهن کمک کرد به سايپا ضربه زد.

مجتبي تقوي سعي کرده بعد از اين شکست، تيمش را از نظر روحي و رواني و فني بازسازي کند. او مي‌داند پرسپوليس با پيروزي برابر آلومينيوم هرمزگان تا حدي از وضعيت بحراني خارج شده و مسابقه دشواري با اين تيم دارد.

پرسپوليس بعد از پيروزي برابر آلومينيوم بيشتر تحت تاثير اخراج علي کريمي قرار داشت. برخي از بازيکنان سعي کردند براي بازگشت شماره 8 پادرمياني کنند ولي هنوز موفق نشده‌اند ژوزه را راضي کنند. سرمربي پرتغالي بارها گفته از تصميمش برنمي‌گردد و پرسپوليس يا جاي اوست يا جاي علي کريمي!

پرسپوليس که پس از برد مقابل آلومينيوم به رده سيزدهم جدول صعود کرد، در صورت پيروزي برابر سايپا مي‌تواند تا رده دهم بالا بيايد. اين تيم که در فصل نقل و انتقالات بهترين مهاجمان ايران را جذب کرد در اين فصل در گلزني مشکل دارد.

کريم انصاري‌فرد آقاي گل فصل گذشته، محمد قاضي بازيکن ملي‌پوش و ايمون زايد آنقدر بد کار کرده‌اند که تبديل به بازيکني نيمکت نشين شده‌اند. پرسپوليس به همراه مس کرمان با 6 گل زده ضعيف‌ترين خط حمله ليگ را در اختيار دارد. پرسپوليس حتي از گهر که در رده هجدهم جدول است هم کمتر گل زده است!

بايد ديد پرسپوليس مي‌تواند با اين خط حمله ضعيفش از پس سايپا برآيد و با سه امتياز و يک برد شيرين به تعطيلات ليگ (به دليل بازي 25 مهر تيم ملي با کره‌جنوبي) برود يا اينکه با عدم نتيجه‌گيري، دوباره وضعيت قرمز مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها