کد خبر: ۸۲۶۶
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۰۱ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، محاکه جوان 28 ساله سومالیایی که اتهامش حمله به "کورت وسترگارد" کاریکاتوریست دانمارکی توهین کننده به پیامبر اعظم (ص) می باشد، آغاز گردید.

"فرانس پرس" مدعی شد که این جوان 28 ساله که دادگاه دانمارک تا کنون نامش را فاش نکرده  است اما رسانه های غربی  نام "عبدی" را برایش انتخاب کرده اند در نیمه های شب با در دست داشتن چاقو به خانه این نقاش 75 ساله هتاک رفته و به سوی او حمله ور می شود امّا این نقاش موفق می شود تا فرار کند و خود را  در داخل حمام مخفی می کند که بعد از  آن پلیس این جوان را دستگیر کرده و به زندان برده است.

اگر چه کل ماجرای ادعایی رسانه های غربی بیشتر به داستان شبیه است امّا برخی رسانه های غربی اعلام کرده اند  که به احتمال بسیار زیاد دادگاه "ارهوس" دانمارک حکم حبس ابد را برای این جوان صادر خواهد کرد.

روزنامه الانباء چاپ کویت نوشت: گفته می شود که محاکمه این جوان 9 روز به طول خواهد کشید و این جوان سومالیایی ، به اتهام اقدام به قتل ، حمل سلاح سرد غیر مجاز ، ورود بدون اجازه به منزل این کاریکاتوریست ، تجاوز ، مقاومت در مقابل پلیس و حتی به اتهام اعمال تروریستی محاکمه خواهد شد!

این تصویر متعلف "کورت وسترگارد" کاریکاتوریست دانمارکی توهین کننده به پیامبر اسلام(ص) می باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
انشاالله تو حمله بعدی کار تموم میشه...ما به این نوع تروریست بودن افتخار میکنیم...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
وسيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون
اين جوان و امثال او انشاالله با علي اكبر امام حسين عليهماالسلام محشور ميشوند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها